Opgelost Volle server ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ImTheNewPro

Niet Verified
4 jan 2015
76
13
114
Hallo, waarom kan ik als Premium die volle servers kunnen joinen dan gister niet survival joinen toen de dropparty bezig was? Ik had even gekeken op de forum voor premiums wat die kunnen etc maar er stond helemaal onderaan "Join volle servers" waarom kon ik dit niet dan?

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Volgens mij is survival joinbaar voor:
normale spelers onder de 100
premium+ onder de 150

Dus het zou best mogelijk zijn de gister de server gewoon bomvol zat met 150 man

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
^ Niks van waar. ^

Standaard zijn er 100 slots. Premium+ kan daarna altijd joinen.
Let wel op dat je eerst op de survival server moet zijn ingelogt en je premium rank moet hebben ontvangen voordat dit mechanisme werkt.

caviakop

Niet Verified
19 dec 2014
38
5
84
Hallo, waarom kan ik als Premium die volle servers kunnen joinen dan gister niet survival joinen toen de dropparty bezig was? Ik had even gekeken op de forum voor premiums wat die kunnen etc maar er stond helemaal onderaan "Join volle servers" waarom kon ik dit niet dan?
Ik ben rank legend en als een server vol is staat er ook gwn Server is full vind het zelf ook raar kan @remymine daar miss wat aan doen?MC naam:caviakop

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Als je de moeite neemt om mijn antwoord te lezen... maar nee hoor... Denk maar niet dat ik dan nog enige moeite voor jou gaan doen caviakop :)

SLOTJE

Status
Niet open voor verdere reacties.