Voor remy: /warp coolbouw

Wat vindt jij ervan?

• Episch

Votes: 2 11,8%
  • niet episch

Votes: 15 88,2%

• Total voters
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.

stuiterdj

Niet Verified
23 mrt 2014
2
2
42
Beste remy ik heb iets voor jou gemaakt op creative je kan er heen met /warp coolbouw ik heb er veel tijd in gestoken sommige mensen hebben ook een reactie achter gelaten hopelijk ga je er naar kijken ik hoop het wel

• Like
Reactions: remymine

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
http://haunted-mc.com/threads/bouwteam-sollicitaties.2543/

Lastig hé?
en de fotos... Persoonlijk zou ik dan de hoogtepunten (creaties van je) in de fotos willen zien...
Inplaats daarvan heb jij dus een screenshot gemaakt van een paar signs waarop staat 'hopelijk kom je in de bouwteam' xD

Waarom alleen voor mods admins en Remymine eigenlijk?

Ik vind het tot nu toe niet echt episch...

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
misschien een plan om juist screenshots van het bouwwerk te plaatsen, en niet alleen maar van die opscheppende bordjes die je waarschijnlijk OF zelf hebt geplaatst, OF die mensen daar hebben geplaatst nadat jij het hen gevraagd hebt daar te plaatsen :P

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
q860axc.png

yXfe9zm.jpg

T2KgwZt.png

nou StuiterDJ ...... kan me haast niet voorstellen dat die mensen daadwerkelijk uit zichzelf zulke reacties achtergelaten hebben... van woooow! door dit gebouw vinden we echt dat je in het bouwteam moet komen man!

sowieso werkt het niet op die manier.... je moet met een sollicitatie komen, het liefst echt met een hoop voorbeelden van hoe mooi je kan bouwen.... niet met 1 klein snel bouwwerkje ;)

(ps, je zei dat je er heel veel tijd in hebt gestoken? maar als je een goede bouwer was, die klaar is voor het bouwteam, dan had je zoiets als dit in een half uurtje moeten kunnen maken :p)

Ja klinkt misschien een beetje gemeen.... maar het is gewoon terrechte kritiek, en op posts als dit kan je nou eenmaal kritiek verwachten :)

.

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
De eisen voor het bouwteam liggen redelijk hoog.
Zie het bovendien zo:
Unban aanvragen alleen bij het juiste forum, anders meestal geen resultaat.
Dit is ook de verkeerde plek, dus waarschijnlijk ook niet echt bruikbare reacties.

:)

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
het is toch helememaal geen sollicitatie?

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
q860axc.png

yXfe9zm.jpg

T2KgwZt.png

nou StuiterDJ ...... kan me haast niet voorstellen dat die mensen daadwerkelijk uit zichzelf zulke reacties achtergelaten hebben... van woooow! door dit gebouw vinden we echt dat je in het bouwteam moet komen man!

sowieso werkt het niet op die manier.... je moet met een sollicitatie komen, het liefst echt met een hoop voorbeelden van hoe mooi je kan bouwen.... niet met 1 klein snel bouwwerkje ;)

(ps, je zei dat je er heel veel tijd in hebt gestoken? maar als je een goede bouwer was, die klaar is voor het bouwteam, dan had je zoiets als dit in een half uurtje moeten kunnen maken :p)

Ja klinkt misschien een beetje gemeen.... maar het is gewoon terrechte kritiek, en op posts als dit kan je nou eenmaal kritiek verwachten :)

.
Welk texurepack gebruik je? :eek:

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Welk texurepack gebruik je? :eek:
Dat zijn mijn screenshots :p
En ik gebruik een hele ouwe (Dokucraft_light V1.7)
Vind hem persoonlijk erg mooi :)

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
het is toch helememaal geen sollicitatie?
Pelle, hij had zelf 2 foto's geplaatst.
1tje van de voorkant waarop staat 'Voor Remymine voor mods voor admins en voor bouwers'.

De andere foto/screenshot die hij had gemaakt, waren van 3 signs waarop stond "omg wat mooi ik hoop dat je in de bouwteam komt" met de naam van 3 spelers eronder.

Volgens mij probeert hij dan toch heel erg hard het bouwteam in te komen, of niet?

Survivalars641

Niet Verified
1 dec 2014
27
2
109
NH
q860axc.png

yXfe9zm.jpg

T2KgwZt.png

.
Idd wat een lelijk gebouw

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
ja ik had Stevenns screenshots ge-repost omdat hij ze alleen in text had getyped, in plaats van te linken ;)
Ik dacht als ik de plaatjes post, dat ik dan de hele ding volspam, dus postte ik de links ernaartoe :P
Maar was vergeten dat de meesten te lui zijn om die te openen ;)

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Eh ja leuk hoor ^^

Maar niet echt spectaculair, "WOW" level.

Status
Niet open voor verdere reacties.