Voorstellen 2.0!

xBennie

Moderator
Staff member
xBennie
xBennie ✔
Moderator
21 sep 2013
495
181
295
24
Nederland
Hey!

De eerste keer dat ik me heb voorgesteld was al een jaar geleden en dacht: laten we eens updaten.
Iedereen kent me als xBennie of Bennie, mijn echte naam is Benjamin. Ik ben 15 jaar en woon in Almere (handen omhoog voor Almere?!). Geboren op 27 september 2000 :).

Ik speel voornamelijk League of Legends, Dragons Prophet, GTA 5, Plantside 2, Battlefield en natuurlijk Minecraft. Toen ik 6 was kwam ik in aanraking met Nintendo games, sindsdien niet meer van het gamen afgekomen. Ik ga vaak naar events zoals eSports van League of Legends en CS:GO.

Ik sta altijd open voor non-zakelijke PM's :)

xBennie, een trotse Moderator voor al meer dan 1 1/2 jaar :D

Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: Rik 2004

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
hey benjamin :)

• Like
Reactions: xBennie
L

LeviboyNL

Guest
Ik wou welkom typen maar toen besefte ik me dat jij waarschijnlijk al langer speelt als mij :p

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
22
utrech
Almere is close enough to Utrecht maar jha
haaaiii jij was die gast met een Jake pf :')
Jake is geweldig
27 sept he, noujha ik 23 sept
september is geweldig
naja haaii :')

• Like

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
nog steeds veel plezier benjamin

• Like

Floran

Niet Verified
9 mrt 2015
46
13
124
21
Assen
Hey!

De eerste keer dat ik me heb voorgesteld was al een jaar geleden en dacht: laten we eens updaten.
Iedereen kent me als xBennie of Bennie, mijn echte naam is Benjamin. Ik ben 15 jaar en woon in Almere (handen omhoog voor Almere?!). Geboren op 27 september 2000 :).

Ik speel voornamelijk League of Legends, Dragons Prophet, GTA 5, Plantside 2, Battlefield en natuurlijk Minecraft. Toen ik 6 was kwam ik in aanraking met Nintendo games, sindsdien niet meer van het gamen afgekomen. Ik ga vaak naar events zoals eSports van League of Legends en CS:GO.

Ik sta altijd open voor non-zakelijke PM's :)

xBennie, een trotse Moderator voor al meer dan 1 1/2 jaar :D
ik blijf je bennie noemen dat ben ik meer gewend xD

• Like