Opgelost Voten rewards doen het niet vandaag (non-namechangers)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
ik heb kogetsoo even gevraagd te voten, hij kreeg zn tokens wel,
maar hij heeft dan ook zn naam veranderd...

verder, iedereen die zn naam niet veranderd heeft, zoals mij, wij krijgen allemaal geen rewards van votes...
ik hoor het ook de hele tijd in de chat voorbij komen, word er gek van :p

anyway, kun je regelen dat de rewards weer werken voor non-namechangers?
somehow werkt het nu alleen bij mensen die wel hun naam hebben veranderd xD hahaa!

(ps, het voten van mij was dik 1,5 uur geleden, en ik heb het ook via /tokens raff666 gechecked... nog steeds niks erbij ;) )

Laatste update:

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland
Ik heb ook mijn naam niet veranderd en zoals raff al zei heb ik ook niks ontvangen. Die tokens van het vote wil ik wel graag:)

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
@remymine you owe me 150 tokes man! gief noaww plox! :p

haha, nee boeie die paar tokentjes, maar t zou wel chill zijn als t gefixed word, want gistere , echt elke 2 minuten vroeg iemand wel weer wat er met het voten aan de hand was :p

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Ik krijg wel 50 tokens :)

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
Ik kan gewoon voten hoor
Ik krijg wel 50 tokens :)
jullie hebben je naam veranderd op de mojang site?
want ik weet dat het bij mensen die hun naam veranderd hebben wel werkt, lees de titel nog maar eens, en de gehele eerste post....

(en ja het voten kan wel, maar ik heb het over de tokens ontvangen van het voten ;) )

Laatste update:

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Ik heb mijn tokens ook gewoon ontvangen... (Heb niet mijn naam veranderd.)

Tigerking76

Niet Verified
11 jan 2014
206
60
199
jullie hebben je naam veranderd op de mojang site?

(en ja het voten kan wel, maar ik heb het over de tokens ontvangen van het voten ;) )
Ik heb mijn naam indd veranderd via de mojang site, en ja, ik krijg gewoon de vote-rewards.

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
Ik heb mijn naam indd veranderd via de mojang site, en ja, ik krijg gewoon de vote-rewards.

ja maar je hebt dus mn eerste post hier niet goed gelezen, dat is namelijk precies wat ik zei ... mensen die GEEN namechange hebben gedaan krijgen geen tokens... dus jij valt daar geheel buiten, en hoef je dus niet te reageren met "ik kan wel gewoon voten hoor" .....

in mn eerste post hier bovenaan, en zelfs in de titel staat het, dat de rewards alleen niet werken voor non-namechangers...

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
zeg je echt je tokens omhoog gaan? of zag je alleen in chat staan dat je ze ontving? :p
Ze gingen van 1800+ naar 2000!

Tigerking76

Niet Verified
11 jan 2014
206
60
199
ja maar je hebt dus mn eerste post hier niet goed gelezen, dat is namelijk precies wat ik zei ... mensen die GEEN namechange hebben gedaan krijgen geen tokens... dus jij valt daar geheel buiten, en hoef je dus niet te reageren met "ik kan wel gewoon voten hoor" .....

in mn eerste post hier bovenaan, en zelfs in de titel staat het, dat de rewards alleen niet werken voor non-namechangers...
Nounou, sorry hoor

Status
Niet open voor verdere reacties.