Geen Bug Voten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
26
Balegem (België)
Ik weet niet als dit de geschikte plek is voor dit topic maar zou niet weten waar ik het anders moet plaatsen! ;)

Er zijn 3 sites om te voten voor deze server, elke keer wanneer ik op de 1ste 2 sites (vorige week ook de 3de nog) vote krijg ik mijn rewards en komt het op de serverchat, maar sinds deze week krijg ik bij de 3de geen rewards meer!

Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn? Of is het gewoon een bug ofzo?

Alvast bedankt!

Mvg,

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Ik krijg ze wel... de 1e en 2e reward krijg je gelijk, de 3e reward duurt wat langer voordat je hem krijgt (weet ook niet waarom)
op Miners krijg je gappels, kijk eens of je daar 3 gappels hebt van het voten :)

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
26
Balegem (België)
Ik krijg ze wel... de 1e en 2e reward krijg je gelijk, de 3e reward duurt wat langer voordat je hem krijgt (weet ook niet waarom)
op Miners krijg je gappels, kijk eens of je daar 3 gappels hebt van het voten :)

Ok, zal het daar eens checken, misschien krijg ik de reward veel later zonder dat ik het weet!

Werkt gewoon bij mij.

Ja, zal bij de meeste mensen wel werken, is ook niet echt een bug hé! Je gaat er toch niets aan kunnen doen, ik zal er wel mee leren leven! ;)

Ik test het morgen even uit! Bedankt boyz!

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Ik zal zo even kijken of ik het ook kan. Een tijdje had ik dit namelijk ook. Toen ben ik maar ermee gaan leven. Wie weet misschien kan ik nu wel die 3e. Dan zou ik zeggen, heb even geduld.

• Like
Reactions: Peaceful Panda
Status
Niet open voor verdere reacties.