Geweigerd Vraag over unban voor (xcombozz_)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carlo

Niet Verified
5 jun 2015
14
1
52
22
ik ben banned op haunted, voor de reden: Gemboosten.
ik heb de alle regels door gelezen op het forum en ik heb niks gelezen dat het niet mocht dus ik kon het ook niet weten, of wat er op leek. ik heb het sterker niet eens gedaan, alleen in friend msg gezegt dat het kon tegen iemand.
ik kwam op het idee omdat ik afk moest in een potje eggwars. ik had geen tijd om me minecraft af te sluiten. dus ik stond afk midden in een potje egg wars (op haunted) ik was al laatste over met nog 1 iemand blijkbaar toen ik terug kwam stond die speler me 10 minuten lang te spawn killen, dus die heeft heel veel gems winst gemaakt. zo wist ik dus hoe je gems kan farmen (wat ik zelf niet eens gedaan heb)

als jullie willen weten wie die speler was die me spawn kilde voor gems stuur een bericht naar me.
banned door: Remymine

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
@remymine
wat betreft gemboosten: dat valt onder misbruik van een bug en/of misbruik van een spel mechaniek.

Remymine zal hier verder over oordelen. Dit had je meteen moeten melden aan een stafflid ipv het te delen met andere spelers.

Carlo

Niet Verified
5 jun 2015
14
1
52
22
@remymine
wat betreft gemboosten: dat valt onder misbruik van een bug en/of misbruik van een spel mechaniek.

Remymine zal hier verder over oordelen. Dit had je meteen moeten melden aan een stafflid ipv het te delen met andere spelers.

het spijt me dat ik hier op reageer, maar hoe kan ik nouw weten dat dat daar onder valt?
en ten 2de ik heb de bug/misbruik (gemboosten) heb ik hele maal niet gedaan ik heb het alleen maar gezegt,.

Laatste update:

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Je ban blijft staan, gem boosten mag niet en dat is algemeen bekend.

Status
Niet open voor verdere reacties.