Vraagje i.v.m worldedit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nyborh

Supreme+
Nyborh
Nyborh ✔
Supreme+
22 jul 2015
64
9
137
23
West-Vlaanderen
x: -2508
y: 63
z: 2559

Op deze coördintaten in survival 2 ben ik bezig met een project, maar omdat het project groter is geworden dan verwacht, zit ik met een heuvel in de weg. Ik vroeg me dan ook af, als iemand van de staff die zou kunnen weghalen met WorldEdit zodat het werk me bespaard word om die helemaal weg te halen. De heuvel begint op y: 45 en het zou handig zijn zou die gelijk zijn met y: 29.

Alvast bedankt

_Spanky001

Nyborh

Supreme+
Nyborh
Nyborh ✔
Supreme+
22 jul 2015
64
9
137
23
West-Vlaanderen
je kan het maar vragen

D

Deleted member 3030

Guest
Volgens mij... Maar ik weet het niet zeker... Heeft een vd mods laatst nog een heuvel gelijk gemaakt in s3. Maar let op ik weet dit niet zeker!

Nyborh

Supreme+
Nyborh
Nyborh ✔
Supreme+
22 jul 2015
64
9
137
23
West-Vlaanderen
Bagera heeft in survival 2 een heuvel weggedaan voor zijn huis; daarmee dat ik dacht om het te vragen

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Bagera heeft in survival 2 een heuvel weggedaan voor zijn huis; daarmee dat ik dacht om het te vragen
Bagera is mod;daarmee is het beantwoord

Bagera84

Niet Verified
26 mei 2014
69
36
184
Antwerpen (BE)

voor alle duidelijkheid. ik heb die berg verwijderd voor ik mod was... Haste II (Beacon) + Effeciency 5 pickaxe doet wonderen. Hier is absoluut geen World Edit aan te pas gekomen.

K

Kogetsoo

Guest
Inderdaad, en daar is je antwoord.
Hakken, vriend. ;)

Groeten,
Koge

Status
Niet open voor verdere reacties.