Opgelost Vreemde reward

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elwin03

Niet Verified
1 feb 2015
3
1
22
21
ik vote op haunted network maar ik kreeg alleen maar credits en ik weet niet wat ik daar mee moet.
dus ik zou graag willen dat ik gewoon tokens krijg en informatie krijg over wat je met credits kan.

xBennie

Moderator
Staff member
xBennie
xBennie ✔
Moderator
21 sep 2013
495
181
295
24
Nederland
Ik neem aan dat je het over factions hebt, daar krijg je bij iedere vote 'McMMO Credits'. Deze kun je spenderen over skills die je ingame tegen je enemies kunt gebruiken, zoals: swords, axes, unarmed, excavation. Met axes kun je bijvoorbeeld een skull splitter skill activeren (elke 200 seconden), deze hakt sneller bomen om. Elk aantal levels (bijvoorbeeld 100-200-500-1000) krijg je een nieuwe mogelijkheid, of word deze beter. Met axes bijvoorbeeld iemand armor sneller kapot maken hoe hoger de level hoe beter. ;)

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Als je vote, dan is dat over de hele server, je vote in factions, dus kreeg je ook xp in sommige servers, je kreeg 150 tk ( algemeen ) en die 3 credits is voor McMMO credits. ( /unarmed /alchemy /sword enzovoort ) McMMO is om je te helpen met veel dingen. Voorbeeld : Als je Unarmed maximum hebt, heb je 33 % kans om iemand met je lege hand te slaan en zijn/haar item op de grond te laten vallen. Sword skill verhogen, verhoogt de kans om hem te laten bleeden. ( elke 3 - 4 thicks krijgt hij een dmg ) en ik kan maar zo doorpraten, maar veel te veel uitleg :)

Elwin03

Niet Verified
1 feb 2015
3
1
22
21
ik snap het nu van die credits en dat je andere dingen krijgt maar ik kreeg geen tokens

Status
Niet open voor verdere reacties.