Waar is mijn inventory? :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

MennoWi

Niet Verified
25 mrt 2015
9
0
40
21
Ik was aan het pvpen en toen opeens: Boem internet uit. Ik: waarom nu internet! en even later stond het weer aan, en ik ging weer op haunted network naar miners (OpPrison) maar toen ik op miners kwam... ALLES WEG! Ik had mijn beste stuff bij me en bu is dat allemaal weg! Ik weet nog wat het was:
Een diamond sword, enchants: Unbreaking 3 en sharpness 3
Een diamond chestplate, enchants: fire protection
Een diamond helmet,leggings en boots
En veder nog 18 steak en 16 bread maar dat maakt niet uit :).
Ik heb geen bewijs internet floept er soms uit als je het niet verwacht :(...
Maar ik hoop dat jullie deze (ik denk) bug fixen
Groetjes van Menno

D

Deleted member 2824

Guest
Ik was aan het pvpen en toen opeens: Boem internet uit. Ik: waarom nu internet! en even later stond het weer aan, en ik ging weer op haunted network naar miners (OpPrison) maar toen ik op miners kwam... ALLES WEG! Ik had mijn beste stuff bij me en bu is dat allemaal weg! Ik weet nog wat het was:
Een diamond sword, enchants: Unbreaking 3 en sharpness 3
Een diamond chestplate, enchants: fire protection
Een diamond helmet,leggings en boots
En veder nog 18 steak en 16 bread maar dat maakt niet uit :).
Ik heb geen bewijs internet floept er soms uit als je het niet verwacht :(...
Maar ik hoop dat jullie deze (ik denk) bug fixen
Groetjes van Menno

Dit ligt echt aan je zelf dat je
internet eruit valt dus ja.....

Gr.Sebastiaan

MennoWi

Niet Verified
25 mrt 2015
9
0
40
21
wacht... ja ik heb iemand gekilld maar ik was niet met iemand aan het vechten dus zit je dan nog in combat? En ik had mijn Xp nog dus...

MelonSlice

God
MelonSlice
MelonSlice ✔
God
Als je uitlogt tijdens een combat (ook wel een combatlog genaamd), is het je eigen fout.

Waarom het jouw eigen fout is?
Omdat het nou eenmaal een combatlog is. En dat kun je niet verhelpen.
Ookal ging je toevallig (zoals in deze zaak) weg IN een combatlog, het maakt nog steeds niets uit.
Als je je spullen kwijt bent, heb je als het ware gewoon pech.
Wij kunnen er verder niets aan veranderen.

Groetjes,
MelonSlice.

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Dat is de keerzijde van anti pvp uitlog systeem als je in combat uitlogd verlies je je inventory maar ook bv wanneer dat gebeurd als je internet wegvalt!
Dit is omdat omdat mensen die uitloggen tijdens battle om dood te ver komen hier niet mee weg kunnen komen dat is een vorm van cheaten. Dus dat je je inventory verloor is dus geen bug.
Je gaat niet dood en verliesd daardoor niet je xp!
Het is helaas niet na te gaan wat werkelijke reden was en kunnen we tot ons spijt geen refund geven.
enigste advies wat ik kan geven is pas een beetje op dat je je inv niet te vol hebt zitten.

mvg BLiksem

Laatste update:
D

Deleted member 2824

Guest
Het is dus BIJNA100% jou fout (wat @Bliksem79 zegt)
het gaat als volgt:
1 Je doet pvp
2 Je internet valt uit (je kan best wel wat extra € gebruiken voor internet)
3 Dit is een combatlogged en dit geeft:
  • -50 tokens
  • -all je spullen
Dit word als cheaten gezien
Dus ja....

Gr.Sebastiaan

Last edited by a moderator:

MennoWi

Niet Verified
25 mrt 2015
9
0
40
21
btw ik ben nog niet zo oud dat ik een eigen internet heb en ons internet is best goed (heb BIJNA geen lag op mc servers) maar mijn vader heeft net een nieuwe router gekocht en is er nog mee bezig :/ dus ik kan er niet echt geld voor betalen... mischien moet ik mijn vader geld betalen om er niet zoveel aan te werken?:p grapje. Maar ja... ik begrijp het, het is mijn fout (EIGELIJK mijn vaders schuld)

xBennie

Moderator
Staff member
xBennie
xBennie ✔
Moderator
21 sep 2013
495
181
295
24
Nederland
Het is dus 100% jou fout (wat @Bliksem79 zegt)
het gaat als volgt:
1 Je doet pvp
2 Je internet valt uit (je kan best wel wat extra € gebruiken voor internet)
3 Dit is een combatlogged en dit geeft:
  • -50 tokens
  • -all je spullen
Dit word als cheaten gezien
Dus ja....

Gr.Sebastiaan
Dat ZIJN internet uitvalt hoeft hij niet 100% iets aan te kunnen doen, ik val ook wel degelijk uit. Het hoort er gewoon bij.

MennoWi

Niet Verified
25 mrt 2015
9
0
40
21
eigenijk valt hij niet uit maar hij ZET het uit zonder waarschuwing omdat hij er mee bezig is en dat hij het dan moet testen of zo :( ik snap het niet hellemaal

D

Deleted member 2824

Guest
Dat ZIJN internet uitvalt hoeft hij niet 100% iets aan te kunnen doen, ik val ook wel degelijk uit. Het hoort er gewoon bij.
btw ik ben nog niet zo oud dat ik een eigen internet heb en ons internet is best goed (heb BIJNA geen lag op mc servers) maar mijn vader heeft net een nieuwe router gekocht en is er nog mee bezig :/ dus ik kan er niet echt geld voor betalen... mischien moet ik mijn vader geld betalen om er niet zoveel aan te werken?:p grapje. Maar ja... ik begrijp het, het is mijn fout (EIGELIJK mijn vaders schuld)
Ik heb even bewerkt met BIJNA

D

Deleted member 2824

Guest
eigenijk valt hij niet uit maar hij ZET het uit zonder waarschuwing omdat hij er mee bezig is en dat hij het dan moet testen of zo :( ik snap het niet hellemaal
Met bewijs had ik je 50 tokens gegeven maarja geen
bewijs :(

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
26
Balegem (België)
past bij u je zeg altijd he he he

Haha, ja ik zeg het echt veel te veel! Op facebook was er in ons klasgroep een mega serieus gesprek bezig en ik gewoon "HeHe" op een random moment :) doe ik nooit meer, alle gasten vinden het grappig, maar de meiskes waren beetje vies op mij! :D

• Like
Reactions: jan28
Status
Niet open voor verdere reacties.