Gesloten Waar slaat het nog allemaal op?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordi_Celen

Niet Verified
24 feb 2015
14
5
34
28
@remymine Wtf Remy, wat is er met je server gebeurd? Alles is naar de klote, je hebt iets leuks als Skywars zelfs kunnen verneuken en nu tot overmaat van ramp, heb je een mod genaamd Serieus die teleporteert in Vanilla, spul uit de kisten haalt en daarna je coördinaten doorvertelt aan iedereen via de public chat. Als zoiets al gebeurt in een Vanilla gamemode door uitgerekend een mod van de server, dan vraag ik me nog af waarom mensen überhaupt op Vanilla moeten beginnen, op de duur komt er toch een mod langs en steelt je stuff. Doe hier iets aan, ik ben lang redelijk geweest als ik iets anders wou zien op deze server, maar dit is onacceptabel. Die 'Serieus' heeft stukken van mijn huis vernield en spullen van mij gestolen. Doe er iets aan want onder deze omstandigheden blijf ik hier niet op spelen!

S

serieus

Guest
Kun je de coördinaten van je huis naar Remy sturen zodat hij daar een kijkje kan nemen? Bedankt alvast :).

- serieus

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
of plaats het hier zodat een andere mod er naar kan kijken. Reports kunnen alleen door staff bekeken worden mocht je je het afvragen.

K

Kogetsoo

Guest
Graag bewijs aanleveren en duidelijker zijn in je bewoording.
Hier hebben we niets aan en we kunnen je niet helpen als je alleen maar hatelijk gaat zitten blaten.
Ik geef je hier 2 dagen voor, daarna sluit ik het topic.

Groeten,
Koge

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.729
1.826
425
29
Rotterdam
hauntedmc.nl
@remymine Wtf Remy, wat is er met je server gebeurd? Alles is naar de klote, je hebt iets leuks als Skywars zelfs kunnen verneuken en nu tot overmaat van ramp, heb je een mod genaamd Serieus die teleporteert in Vanilla, spul uit de kisten haalt en daarna je coördinaten doorvertelt aan iedereen via de public chat. Als zoiets al gebeurt in een Vanilla gamemode door uitgerekend een mod van de server, dan vraag ik me nog af waarom mensen überhaupt op Vanilla moeten beginnen, op de duur komt er toch een mod langs en steelt je stuff. Doe hier iets aan, ik ben lang redelijk geweest als ik iets anders wou zien op deze server, maar dit is onacceptabel. Die 'Serieus' heeft stukken van mijn huis vernield en spullen van mij gestolen. Doe er iets aan want onder deze omstandigheden blijf ik hier niet op spelen!
Bewijs?

Status
Niet open voor verdere reacties.