Waar zijn mods als je ze nodig hebt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

_Mrvinz_

Niet Verified
25 jan 2014
203
35
234
22
Netherlands
twitter.com
Ik was aan t pvpen en er liepen 2 hackers.... ze hadden allebei gapples en ik kon niet weg want het was pvparena. Ik had een super goed setje bij en ik had 3 gapples
hun hadden allebei 1 super golden apple en ze bleven maar hitten en geen knockback. ik heb geen bewijs want ik had geen tijd om het aan te zetten. de volgende hackers zijn Dylantijs6 en nog iemand waarvan ik de naam niet weet. de hackers hoorde bij ThePvpSkillz en Dogygamer. Hierbij zou ik graag vragen ofdat er vaak mods op de server factions willen komen spelen.

Groetjes Vinz.

Ps: voor de mensen die zeggen je hebt geen bewijs. laat remy in de console kijken.

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Die mensen zijn van GrimReaper, ik heb in hun chest kunnen kijken en die hebben double chest vol met prot IV unb III

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Succes hiermee, maar tenzij je bewijs hebt van de enchants en bewijs dat dit tijdens het gevecht was is er weinig kans naar mijn mening.

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
noobbulder...
waarom allemaal random posts dumpen :(
ik dump je 1 keer omdat je iets vraagt wat hij gewoon al gezegd heeft...
als mensen zich af vragen waarom ik veel negative ratings heb... door dit soort dingen dus...

snotjong

Niet Verified
12 okt 2014
42
3
64
Misschien een idee om hackberichten die moderators te zien krijgen voor iedereen zichtbaar te maken dan kan gelijk iedereen zien met wie je niet moet pvpen.

• Like
Reactions: dauwdruppel

snotjong

Niet Verified
12 okt 2014
42
3
64
nou ik denk dat als je een etiquette houd onder de faction spelers dat iedereen die zelf geen hacks heeft voor stemt. En het schrikt mensen af om het te gebruiken.

snotjong

Niet Verified
12 okt 2014
42
3
64
Maar dan is het ook heel makkelijk om bewijs te verzamelen zonder altijd recoorden want het is even PrintScreen en ban. Want zoals de topicstarter is het lasting om snel bewijs te hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.