Waarheid achter evilpvp/justinthaminer

Status
Niet open voor verdere reacties.

EvilPvP

Niet Verified
26 feb 2015
28
9
94
25
Oke, dit verhaal is lang, groot wat dan ook. Zoals iedereen merkt stoppen heel veel mensen met Haunted, ik was al inactief, maar moest nog iets kwijt. Sommige van jullie wisten dit namelijk al: EvilPvP = JustinThaMiner. Yup....die lul die heel prison overnam en banned werd omdat hij een jaar geledenn voor de grap ging hacken, maar op het moment van bannen was het dus een jaar geleden en speelde ik volledig legit. Waarschijnlijk leest de mod dit die mij toen banned heeft, op 1 of andere manier heeft hij me toen nooit gemogen. Totdat JustinThaMiner EvilPvP heette. Dus ja...dank jullie wel en euhm....ja ik ben JustinThaMiner dus, dat jullie da weten. Of had ik dat al gezegd?
Hoi.

Laatste update:

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Kan je naam nog vaag herinneren...

Toen was ik rank J ofzo op haunted, en kwam ik nooit in pvp (ja, Prison was eerste gamemode die ik begon te spelen)

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Lel EvilPvP omg ik wist het ook niet!

xPython

Niet Verified
20 jun 2015
32
1
84
23
Evilpvp en dan mij unteamen omdat ik voor de grap prison over nam met hacks

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Evilpvp en dan mij unteamen omdat ik voor de grap prison over nam met hacks
Je moet eigenlijk echt niet zitten opscheppen met hacks, straks begrijpt een mod je verkeerd en ben je weer byebye

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Ik mocht JustinThaMiner ook niet ..... xD ik wist 't ook niet hehe

SirCasanova

Niet Verified
19 jun 2015
205
47
164
27
Sorry hoor maar dat is pittig triest dat je voor de grap gaat hacken tho..

EvilPvP

Niet Verified
26 feb 2015
28
9
94
25
Waarom ik hackte: geen grapje, ik wilde EvilHebix showen hoe hacks werkte, ik was nog nooit op die server geweest, ik hackte dus en in die tijd werd je alleen gebanned op kitpvp, maar een half jaar later was dit de rede van Dauwdruppel om mij te bannen...

EvilPvP

Niet Verified
26 feb 2015
28
9
94
25
Dus dat over dat hacken staat los over prison...ik ben daar altijd legit geweest

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Waarom ik hackte: geen grapje, ik wilde EvilHebix showen hoe hacks werkte, ik was nog nooit op die server geweest, ik hackte dus en in die tijd werd je alleen gebanned op kitpvp, maar een half jaar later was dit de rede van Dauwdruppel om mij te bannen...
Hehe das allemaal verleden tijd he xD

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Hehe das allemaal verleden tijd he xD
Ik zal 't bekend maken... Geloof me of niet, ik heb 'm nogmaals betrapt op hacks deze morgend ( anti kb ) en hij laggde volledig niet ;) Heb geen bewijs, maar ik heb bronnen die zeggen dat 't inderdaad waar is. Dus, delete deze topic maar, aandachtzoeker. Dikke #Unteam krijg je van me

EvilPvP

Niet Verified
26 feb 2015
28
9
94
25
Ik zal 't bekend maken... Geloof me of niet, ik heb 'm nogmaals betrapt op hacks deze morgend ( anti kb ) en hij laggde volledig niet ;) Heb geen bewijs, maar ik heb bronnen die zeggen dat 't inderdaad waar is. Dus, delete deze topic maar, aandachtzoeker. Dikke #Unteam krijg je van me
Em...ja...(applaus)

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Je durfde mij niet eens te adden op skype en te schermdelen, vuile mietje... Leer real pvp.

Status
Niet open voor verdere reacties.