Waarom is mixed heel de tijd dicht ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
L

LeviboyNL

Guest
beste staff

de afgelopen maand is er weinig mixed gespeeld omdat de server bijna de hele maand dicht was, afgelopen week werd de server weer geopend, er waren veel klachten over mixed omdat er een backup was ingezet, dus heel veel mensen waren hun spullen weer kwijd en moesten bouwwerken opnieuw bouwen. dat hebben veel mensen dan ook gedaan. echter sins vanochtend is de mixed server weer gesloten, zou een admin misschien even de server willen fixen en het probleem even uit de wereld willen helpen dat de server telkens sluit. ;)

mvg. LeviboyNL

TurnDownForMAND

Supreme
LarsGamerNL
LarsGamerNL ✔
Supreme
12 mei 2015
40
8
144
24
Noord-Brabant Breda
www.youtube.com
Wilde het probleem ook al melden maar dacht dat het niet nodig zou zijn ik heb mijn bouwwerken
inmiddels al weer gesloopt/gebouwd dus voor mij is de backup geen probleem meer het enige waar
ik nog mee zit is dat mixed mischien weg gaat in vervanging van een nieuwe game
als dat zou gaan gebeuren zou ik erg teleurgesteld zijn ik heb hier eerder mee gesproken met datdus en hij zei zelf dat het
van hem wel weg mocht omdat er zo weinig mensen op spelen maar dat valt reuze mee maarja ik hoop wel dat mixed blijft

Greetz.
De Mixed community en ik zelf:
Lars
IG: (LarsGamerNL)

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
De server is misschien wel in verbouwing, of er komt een grote update, gewoon afwachten!

TurnDownForMAND

Supreme
LarsGamerNL
LarsGamerNL ✔
Supreme
12 mei 2015
40
8
144
24
Noord-Brabant Breda
www.youtube.com
nou er zouden voorlopig geen updates komen in mixed volgens levi dus ik weet het niet

L

LeviboyNL

Guest
nope, ik heb met 3 moderators gesproken en die zijden allemaal dat er niks ging gebeuren, maar dat er wat mis was met de plotme plugin. maar het fixen van die plugin hoeft geen maand te duren denk ik. de server staat inmiddels weer open dus bedankt staff :D

• Like
Reactions: Keeuske_

TurnDownForMAND

Supreme
LarsGamerNL
LarsGamerNL ✔
Supreme
12 mei 2015
40
8
144
24
Noord-Brabant Breda
www.youtube.com
yoow mixed werkt weer!!

TurnDownForMAND

Supreme
LarsGamerNL
LarsGamerNL ✔
Supreme
12 mei 2015
40
8
144
24
Noord-Brabant Breda
www.youtube.com
hoop ook van niet nee

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
Punt is als er een probleem is met een plugin, zijn wij (meestal) afhankelijk van diegenen die de plugin in de eerste instantitie in heeft elkaar gezet/gemaakt.
Remy probeert dat dan wel te fixen maar soms is het zo dat als er een probleem gefixt is er dan weer een ander probleem opduikt, dat heeft soms nu eenmaal tijd nodig, Remy heeft maar 1 paar handen en 1 stel hersens :p

Laatste update:
L

LeviboyNL

Guest
Punt is als er een probleem is met een plugin, zijn wij (meestal) afhankelijk van diegenen die de plugin in de eerste instantitie in heeft elkaar gezet/gemaakt.
Remy probeert dat dan wel te fixen maar soms is het zo dat als er een probleem gefixt is er dan weer een ander probleem opduikt, dat heeft soms nu eenmaal tijd nodig, Remy heeft maar 1 paar handen en 1 stel hersens :p
waar kan ik solliciteren voor admin ;)

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com

TurnDownForMAND

Supreme
LarsGamerNL
LarsGamerNL ✔
Supreme
12 mei 2015
40
8
144
24
Noord-Brabant Breda
www.youtube.com

snap ik wel maarja waarom zitten er dan zoveel fouten in?

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
omdat programmeurs niet perfect zijn.

TurnDownForMAND

Supreme
LarsGamerNL
LarsGamerNL ✔
Supreme
12 mei 2015
40
8
144
24
Noord-Brabant Breda
www.youtube.com
L

LeviboyNL

Guest
Lars een plugin als plotme daar is er maar 1 van dus die dan kun je ook geen andere plugin gebruiken. en de plugins die er een beetje op lijken zijn 10x slechter.

TurnDownForMAND

Supreme
LarsGamerNL
LarsGamerNL ✔
Supreme
12 mei 2015
40
8
144
24
Noord-Brabant Breda
www.youtube.com
Lars een plugin als plotme daar is er maar 1 van dus die dan kun je ook geen andere plugin gebruiken. en de plugins die er een beetje op lijken zijn 10x slechter.

oke oke ik snap daar toch allemaal niks van ik volg jou maar :D

L

LeviboyNL

Guest
Ik doe er ook nog wel Ff een slotje op.
IMG_0113_zps8janbgxg.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.