Waarom word heel de gevoel van vanilla verpest.

Status
Niet open voor verdere reacties.

BlazingEldos

Niet Verified
9 dec 2015
0
0
25
22
Hallo beste staff leden en admins.

Ik speel al 2 jaar op vanilla maar had nooit gedacht dat zelfs combat loggen werd afgeschaft. Ik zelf had nooit iemand gezien die het deed dus waarvoor is het eigenlijk. En nu nog iets, ik vind die hele spawn echt stom want 1' de spawn is te groot en daardoor kunnen beginners niet goed gaan survivalen en dat veroorzaakt dat er minder mensen op vanilla spelen 2' je kan niet goed gaan pvpen want de spawn heeft een safezone waar je niet makkelijk met
elkaar kan pvpen, en dat veroorzaakt dat vanilla saai word. En 3' je moet echt ver van de spawn lopen zodat je een huis kan bouwen om niet geraid te worden. Want als je word geraid dan heb je alles voor niks gedaan.

En er is nog iets. Ik liep eens 10 000 blokken van de spawn en ik zag geen villagers en geen tempels. Is dit een bug of hoort dit zo?

Dus ik wil met deze bericht vertellen dat heel vanilla saaier word en dat er minder mensen erop komen spelen door de gehele spawn. Ik vraag hier bij om de spawn te veranderen.

Gr. Blazeee   :cool:

Laatste update:

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
blazing ik speel ook op vanilla en je kan het normaal spelen maar jullie zeiken allemaal van sneaky is een snitch sneaky report te vaak houd het beleefd dat is jouw echte reden en dat raiden hoort gewoon zo en jij bent zelf een van de grootste van dat combatloggen deed jij ook heel vaak aan mee heb ik van verschillende mensen gehoord en de villages enzo dat hoort ja dat is gewoon random is gespawnd

BlazingEldos

Niet Verified
9 dec 2015
0
0
25
22
Denk eens na jij speelt niet zo lang als dat ik vanilla speel. En je report mensen voor niks.

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
als hij mensen voor niks report maakt het toch niet uit voor jou? dan verdoet hij alleen zijn tijd en dat van de staff ;)