Waarom word heel de gevoel van vanilla verpest.

Status
Niet open voor verdere reacties.

BlazingEldos

Niet Verified
9 dec 2015
0
0
25
22
Hallo beste staff leden en admins.

Ik speel al 2 jaar op vanilla maar had nooit gedacht dat zelfs combat loggen werd afgeschaft. Ik zelf had nooit iemand gezien die het deed dus waarvoor is het eigenlijk. En nu nog iets, ik vind die hele spawn echt stom want 1' de spawn is te groot en daardoor kunnen beginners niet goed gaan survivalen en dat veroorzaakt dat er minder mensen op vanilla spelen 2' je kan niet goed gaan pvpen want de spawn heeft een safezone waar je niet makkelijk met
elkaar kan pvpen, en dat veroorzaakt dat vanilla saai word. En 3' je moet echt ver van de spawn lopen zodat je een huis kan bouwen om niet geraid te worden. Want als je word geraid dan heb je alles voor niks gedaan.

En er is nog iets. Ik liep eens 10 000 blokken van de spawn en ik zag geen villagers en geen tempels. Is dit een bug of hoort dit zo?

Dus ik wil met deze bericht vertellen dat heel vanilla saaier word en dat er minder mensen erop komen spelen door de gehele spawn. Ik vraag hier bij om de spawn te veranderen.

Gr. Blazeee   :cool:

Laatste update:

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
blazing ik speel ook op vanilla en je kan het normaal spelen maar jullie zeiken allemaal van sneaky is een snitch sneaky report te vaak houd het beleefd dat is jouw echte reden en dat raiden hoort gewoon zo en jij bent zelf een van de grootste van dat combatloggen deed jij ook heel vaak aan mee heb ik van verschillende mensen gehoord en de villages enzo dat hoort ja dat is gewoon random is gespawnd

BlazingEldos

Niet Verified
9 dec 2015
0
0
25
22
Denk eens na jij speelt niet zo lang als dat ik vanilla speel. En je report mensen voor niks.

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
als hij mensen voor niks report maakt het toch niet uit voor jou? dan verdoet hij alleen zijn tijd en dat van de staff ;)

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
blazing ik report mensen niet voor niks want anders zouden ze geen mute of ban krijgen dat weet jij net zo goed als mij endit hetik je al meer dan 1000 keer gezegd

K

KjeldVeldhuizen

Guest
Hallo,

Het raiden en het ver lopen is gewoon deel van Vanilla als je iets wilt bouwen zonder dat het kapot word gemaakt of ergens in die zin dan ga je op een van de Survivals spelen.

Mvg,
~kbkjelveld

BlazingEldos

Niet Verified
9 dec 2015
0
0
25
22
Oké maar een ban of mute voor een half jaar is een beetje onzin vind je niet mr_sneaky? :confused:

BlazingEldos

Niet Verified
9 dec 2015
0
0
25
22
Ja begrijp ik kjeldveldhuizen. Ik zeg alleen dat de spawn en andere dingen niet goed in elkaar gemaakt zijn...

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
Oké maar een ban of mute voor een half jaar is een beetje onzin vind je niet mr_sneaky? :confused:
kan mij vrij weinig schelen ik report staff beslist en als de staf die straf geeft dan moet je je dr maar bij neerleggen straf geeft niet voor niets zo een lange straft

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
en 2 jaar kan niet eens want zolang bestaat vanilla niet eens op haunted

BlazingEldos

Niet Verified
9 dec 2015
0
0
25
22
Over welke 2 jaar heb je het? En ik zij alleen dat ik de beste ben maar dan hoef ik niet gelijk half jaar mute krijgen...

K

Kogetsoo

Guest
Blazing, ik zie het probleem niet. Waarom zou je in godsnaam bij de spawn willen pvp'en? Mensen die niet willen gaan naar de spawn, dat is meer dan logisch. Voor pvp hebben we een goede command: /kitpvp. ;)

Des te verder je van de spawn af gaat, des te vreemdere dingen ga je zien. Zo zit het spel nu eenmaal in elkaar. Als je het niet leuk vindt, houden we je niet tegen en mag je best wat anders zoeken hoor. Er zijn zat mensen die het wel leuk vinden.

Groeten,
Koge

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
Over welke 2 jaar heb je het? En ik zij alleen dat ik de beste ben maar dan hoef ik niet gelijk half jaar mute krijgen...
je zegt dat je al 2 jaar op vanilla speelt maar helaas vanilla bestaat nog geen 2 jaar

K

Kogetsoo

Guest
Ok, slotje op de topic, denk dat de meningen duidelijk genoeg zijn.

Groeten,
Koge

Status
Niet open voor verdere reacties.