Waarschuwing survival2 (market, nep verkoop)

Status
Niet open voor verdere reacties.

KevinSmit_NL

Supreme
KevinSmit_NL
KevinSmit_NL ✔
Supreme
3 aug 2015
28
4
79
justgopromc verkoopt net wither skulls voor 300tk

ik ben er helaas ingetrapt en hierbij wil ik jullie waarschuwen

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Wutt, dit begrijp ik niet helemaal.
Ten eerste: Wat is er dan fout?
Ten tweede: Heb je bewijs want straks lieg je ;)
Ten derde: Het lijkt een beetje een soort report dus plaats die maar hier > https://www.haunted-mc.com/forum/overige-reports.25/

(JE MOET BEWIJS HEBBEN)

Slotje?

Mvg,
Cas

L

LeviboyNL

Guest
hij bedoelt dat er skulls worden verkocht die je kunt verkrijgen met bijvoorbeeld ''/skull
whitherskelleton'' en die dus niet echt zijn, maar de vraag is of de verkoper dit zelf wel weet ;)

najtrebor

Legend
najtrebor
najtrebor ✔
Legend
28 okt 2015
233
29
207
22
let op de naam Whither Skeleton skull dat is ong officiele wither skull voor whither

L

LeviboyNL

Guest
Inderdaad dit probleem speelt al langer op mixed maar de spelers weten daar inmiddels wel dat het neppen skulls zijn.

D

Deleted member 2824

Guest
Je kan het zien
Echt is:
Wither Skeleton Skull
Nep is:
Wither Skeleton Skull

teminste als je renamed

The_GloriousWolf

Supreme
Opper_Druif
Opper_Druif ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Wutt, dit begrijp ik niet helemaal.
Ten eerste: Wat is er dan fout?
Ten tweede: Heb je bewijs want straks lieg je ;)
Ten derde: Het lijkt een beetje een soort report dus plaats die maar hier > https://www.haunted-mc.com/forum/overige-reports.25/

(JE MOET BEWIJS HEBBEN)

Slotje?

Mvg,
Cas
Hij bedoeld het goed. Hij probeert mensen te waarschuwen voor dit soort praktijken die eigenlijk niet op haunted thuis horen. Maar idd, een screen met de 2 verschillende skulls en hun namen als bewijs is altijd wel handig.

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
Hij bedoeld het goed. Hij probeert mensen te waarschuwen voor dit soort praktijken die eigenlijk niet op haunted thuis horen. Maar idd, een screen met de 2 verschillende skulls en hun namen als bewijs is altijd wel handig.
dit ook maar dit is een zaak voor bij de overige reports en hiervoor moet dus een ticket worden aangemaakt met het nodige bewijs

groetjes sneaky

The_GloriousWolf

Supreme
Opper_Druif
Opper_Druif ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
dit ook maar dit is een zaak voor bij de overige reports en hiervoor moet dus een ticket worden aangemaakt met het nodige bewijs

groetjes sneaky
Als jij goed kijkt zegt hij dat het een waarschuwing is. Ik speel al een tijdje niet meer op haunted maar sins wanneer horen waarschuwingen bij reports?

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
Status
Niet open voor verdere reacties.