justgopromc verkoopt net wither skulls voor 300tk
ik ben er helaas ingetrapt en hierbij wil ik jullie waarschuwen
ik ben er helaas ingetrapt en hierbij wil ik jullie waarschuwen
Hij bedoeld het goed. Hij probeert mensen te waarschuwen voor dit soort praktijken die eigenlijk niet op haunted thuis horen. Maar idd, een screen met de 2 verschillende skulls en hun namen als bewijs is altijd wel handig.Wutt, dit begrijp ik niet helemaal.
Ten eerste: Wat is er dan fout?
Ten tweede: Heb je bewijs want straks lieg je ;)
Ten derde: Het lijkt een beetje een soort report dus plaats die maar hier > https://www.haunted-mc.com/forum/overige-reports.25/
(JE MOET BEWIJS HEBBEN)
Slotje?
Mvg,
Cas
dit ook maar dit is een zaak voor bij de overige reports en hiervoor moet dus een ticket worden aangemaakt met het nodige bewijsHij bedoeld het goed. Hij probeert mensen te waarschuwen voor dit soort praktijken die eigenlijk niet op haunted thuis horen. Maar idd, een screen met de 2 verschillende skulls en hun namen als bewijs is altijd wel handig.
Als jij goed kijkt zegt hij dat het een waarschuwing is. Ik speel al een tijdje niet meer op haunted maar sins wanneer horen waarschuwingen bij reports?dit ook maar dit is een zaak voor bij de overige reports en hiervoor moet dus een ticket worden aangemaakt met het nodige bewijs
groetjes sneaky
waarom zegt iedereen opeens ticket?dit ook maar dit is een zaak voor bij de overige reports en hiervoor moet dus een ticket worden aangemaakt met het nodige bewijs
groetjes sneaky
omdat haunted een nieuw report systeem heeft waarbij je tickets aanmaaktwaarom zegt iedereen opeens ticket?
ah ok. (ik merk dat ik achter loop) dankje @mr_sneaky13omdat haunted een nieuw report systeem heeft waarbij je tickets aanmaakt
Geen mod meer? :(Als het een skull is , is het inderdaad een geval van scam, gelieve een report aan te maken zodat er passende maatregelen kunnen worden genomen.
Nee al 3 a 4 maanden niet meer. Overweeg om terug te konen.. mis het wel ;)Geen mod meer? :(
In preciepen maakt het voor mij niks uit aangezien ik toch ben gestopt met haunted mc, soms nog hier op het forumNee al 3 a 4 maanden niet meer. Overweeg om terug te konen.. mis het wel ;)