dit gaat wel gebeuren dus niet zulke onnodige reacties achterlaten ;)Nou ik hoop nooit :D
Waarom niet je bent een god dus dat is alleen maar in je voordeel toch? o.ONou ik hoop nooit :D
Tja, dan krijgen die rank A's gelijk diamond en emerald blocks en dergelijke in hun mine. Dat is gewoon een beetje té oneerlijk, net zoals op Prison vind ik. En als donateur mines uitkomen, komen er waarschijnlijk ook eens donateur bonussen. Dan zitten de god-ranks (waarschijnlijk) gelijk al op de rank O of iets dergelijks.Waarom niet je bent een god dus dat is alleen maar in je voordeel toch? o_O
ja maar meeste van de gods en andere donateurs geven ook vaak geld aan spelers die niet zoveel geld hebben :P zodat hun ook wat verder kunnenTja, dan krijgen die rank A's gelijk diamond en emerald blocks en dergelijke in hun mine. Dat is gewoon een beetje té oneerlijk, net zoals op Prison vind ik. En als donateur mines uitkomen, komen er waarschijnlijk ook eens donateur bonussen. Dan zitten de god-ranks (waarschijnlijk) gelijk al op de rank O of iets dergelijks.
I know, je hebt het over mij :Pja maar meeste van de gods en andere donateurs geven ook vaak geld aan spelers die niet zoveel geld hebben :p zodat hun ook wat verder kunnen
Lol, Ik zou er niet aan beginnen, geld weggeven.ja maar meeste van de gods en andere donateurs geven ook vaak geld aan spelers die niet zoveel geld hebben :p zodat hun ook wat verder kunnen
ik geef nooit 1 mill weg ik geef altijd 500 of minder als ze steeds lopen vragen zeg ik niet zeurenLol, Ik zou er niet aan beginnen, geld weggeven.
Je geeft 1 mill weg, en hij komt 10 minuten later terug 'mag ik 5mil?'
Ze worden hebberig als je eenmaal begint...
Ind op haunted is het soms pay for the win zie het maar als een uitdaging ben je beter dan donaters :D op prison ben ik ook V en op kitpvp heb ik 27 k tokens zonder een cent uit te geven :pTja, dan krijgen die rank A's gelijk diamond en emerald blocks en dergelijke in hun mine. Dat is gewoon een beetje té oneerlijk, net zoals op Prison vind ik. En als donateur mines uitkomen, komen er waarschijnlijk ook eens donateur bonussen. Dan zitten de god-ranks (waarschijnlijk) gelijk al op de rank O of iets dergelijks.
Maar ga eens na, je krijgt 30miljoen en geeft 500 weg dan kan je alsnog tig keer rankup O_oik geef nooit 1 mill weg ik geef altijd 500 of minder als ze steeds lopen vragen zeg ik niet zeuren
Maar geen donater boost toch want dat betekent dat ik 8 uur gemined heb voor J en zij M zijn door even een paar keer rankup te doe :/Er komen alleen donateur mines en heel misschien een paar extra commands voor donateurs.
Deze komen zeer binnenkort :)
Ik ben al P dus wil liever ook geen donateur boost :/Maar geen donater boost toch want dat betekent dat ik 8 uur gemined heb voor J en zij M zijn door even een paar keer rankup te doe :/
Kom NIET Vertelde remymine.Maar geen donater boost toch want dat betekent dat ik 8 uur gemined heb voor J en zij M zijn door even een paar keer rankup te doe :/
Commands als /nickname is wel leuk maar 30 miljoen coins boost is niet leuk...