btw effe wat tips bandicam kan best goed zijn camtasia is ook erg goed voor minecraft opnemen. en heb je geen waterprint zoals van bandicam in het scherm. en de chat en reclame mag ook stuk kleiner te veel rommel op scherm. en je gaat af en toe naar esc idk wat je aan het doen was. maar doe het alleen als het 100% nodig is focus verder alleen op het spel. en ja voor de rest ziet wel goed uit en net als wat cas zei comantery is beste maar ja als je niet kan maakt niet uit dan is dit ook goed. ik vind zelf jammer te veel en snel OP spullen. iedereen kiest altijd op dus vond ik jammer. op haunted skywars vond ik juist leuk dat het altijd basic was.
@SKRWildfire yeah ty voor the tips ik blijf denk ik wel op bandicam dat vind ik fijn, uhm idk hoe ik die chat kleiner doe, ja die esc knip ik er meestal uit alleen er was iets mis blijkbaar zie ik nu pas ook, ja OP vind ik ook meestal waardeloos en vooral die high jump, en ty voor het kijken!
als je opneemt moet je gewoon puur gamen no esc des noods zit je i je kamer met een bordje voor je duur of zo XD chat kleiner maken is bij opties chat settings. en GUI wat kleiner maken helpt ook heel veel. GUI scale staat bij video settings. ik wou zeggen kijk maar bij mijn videos maar daar was ik vergeten the chat opnieuwe in te stellen XD. maar je kan altijd proberen