Wanneer het antwoord?
op 4 april gaat SQ de waarheid vertellen hoorde ik dus ik wou alvast even wedden!
op 4 april gaat SQ de waarheid vertellen hoorde ik dus ik wou alvast even wedden!
Dit is een nutteloos topic,Wanneer het antwoord?
Ik wil wel naar jullie base jaWe gaan op 4 april mensen naar onze base tpen, niks te wedden.
De enige andere plek is in the nether boven de bedrok maar dat is met een glitch
dit is echt nutteloosWanneer het antwoord?
Oké, waarom is hier zoveel commotie over? NIEMAND kan überhaupt buiten de border komen, nog Admins, nog Moderators, nog de owner. Je kan alleen buiten de border komen als de border weg is, zodra de border er weer is, wordt iedereen automatisch terug geteleporteerd naar de dichtstbijzijnde plek binnen de border. Het is dus ONMOGELIJK dat StitchSquad een base heeft buiten de border. Hun base is gewoon moeilijk te vinden en daar blijft het bij!
Is niet mogelijk op deze server, zodra je dat probeert word je gekickt voor vliegenworld border glitch is dus wel degelijk mogelijk
OMG JONGENS SQ HEEFT ZIJN BASE NIET BUITEN DE MAP JONGENS DAT KAN NIET HOU ER GEWOON OVER OP....
(Ik ben Mad)
Mvg,
Cas
Leg mij eens uit hoe ze dat ooit gedaan hebben...Uhh dat kan zeker.
Ik heb mijn private vault 50.000 blocks van de spawn af. En dat is dus buiten de border ;)
En ik heb coords van SQ die zitten 100.000 blocks van de border af! Niet normaal gek.