Status
Niet open voor verdere reacties.

EenMens

Niet Verified
3 mei 2017
6
7
70
Warpaanvraag
Betreffende server:
Survival 1
Coördinaten: -5304 68 -5944 (XYZ)

Wat voor een warp?:

Wij willen een warp voor ons dorp.

Over Ons Dorp
Wij zijn een dorpje dat zich momenteel bezig houdt met het uitbreiden van het dorp, we zijn een dorp in stijl van het oude rome (hoewel de huizen modern zijn), we hopen aan het eind plaats te hebben voor 50+ mensen, en wij denken dat dit haalbaar is, maar we moeten dan wel 50 mensen ronselen, en wij hebben er momenteel nog maar 8 (heel veel lege huisjes), onze stadsnaam is reme.

Waarom willen wij een warp:
Wij willen graag een warp, omdat wij regelmatig bezoekers krijgen die zeggen: oh hier wil ik erg graag wonen!, maar ik heb al een grote base. Via een warp zouden mensen toch een huis kunnen krijgen, en hiernaartoe gaan door middel van /warp (warp). Dit zouden wij erg fijn vinden.

Waarom zouden wij een warp moeten krijgen:
-We zijn erg groot (als we klaar zijn met uitbreiding)
-We hebben wel een shop, maar deze is bedoeld voor bewoners.
-We zijn een dorp dat een gezellige Community heeft

Wat kunt u in ons dorp doen:
Wij richten ons vooral op de Community, We organiseren gladiatoor gevechten (1 iemand tegen 7 mobs spawners), Die u (soms) gratis kunt bijwonen, Wij doen dagelijks ons best om de bewoners van het dorp het naar hun zin te laten hebben, Als u inactief bent, Wordt u of
1. Geuntrust en uw huis wordt gesloopt
2. Uw huis wordt verkocht in het dorp
We proberen de stad mob vrij te houden, maar dat lukt nog niet echt, we hebben de oplossing al, maar we moeten eerst nog deze invoegen. U kunt de coördinaten boven in dit bericht vinden, breng gerust een bezoek.

Meer:
Omdat wij een stad zijn, verwachtten wij niet dat onze aanvraag wordt geaccepteerd, toch hebben we hoop, want 50 mensen is niet niks, wij zouden graag uw mening horen.

Mvg,
Het Dorp Team
(LetsSeaRobbie)
(xX_Marcus_Pvp_Xx)
(Nielsapie)
(Jack_Sparrow0)
(SchaduwGast)

EenMens

Niet Verified
3 mei 2017
6
7
70
Hoop dat het beetje genoeg info is

Kleinesmurfy

Niet Verified
3 feb 2015
126
67
157
32
'S-Hertogenbosch
Ik zal er naar kijken zodra ik terug ben van vakantie. Stuur aub even een conversatie berichtje ter herinnering dat ik een lijstje heb om na te kijken.

EenMens

Niet Verified
3 mei 2017
6
7
70
Ik zal er naar kijken zodra ik terug ben van vakantie. Stuur aub even een conversatie berichtje ter herinnering dat ik een lijstje heb om na te kijken.
Oke, zal ik doen, veel plezier met je vakantie :grinning:

EenMens

Niet Verified
3 mei 2017
6
7
70
Ik stuur je een herinnering als de uitbreiding van het dorp/het dorp zelf klaar is/zijn

EenMens

Niet Verified
3 mei 2017
6
7
70
Oke?

EenMens

Niet Verified
3 mei 2017
6
7
70
Wij maken momenteel plannen voor een iron farm, gold farm en villager trade area ;)

5XI

Niet Verified
28 feb 2017
87
13
132
22
Nederland
Ik gun jou zeker een warp! Ik heb het zelf bekeken en het ziet er goed uit. Nu maar afwachten! :P

EenMens

Niet Verified
3 mei 2017
6
7
70
Wat is je IGN?

Status
Niet open voor verdere reacties.