D
Deleted member 3030
Guest
Beste Mods,
Gisteren zei iemand in de chat dat er een nieuwe warp was, genaamd bedrock. Ik ben natuurlijk uit interesse gaan kijken wat het in hield en zag dat er een paar cobble huisjes stonden, een paar van dirt ed. Nu vind ik, dat dit dus echt niet warp waardig is, en dus de warp weg moet. Zelf heb ik bijvoorbeeld bij een van mijn bouwwerken wel een warp, waar ik veel tijd en moeite in heb gestopt en het eerste niet eens kreeg, uiteindelijk na een tijd wachten wel. Ik vind het dus eigenlijk niet kunnen dat dit, wat echt 3 keer niks is alles behalve een warp verdiend. Verders voldoet het ook niet aan de regels, de regels:
Ook heb ik van te voren, voordat ik dit schreef, gekeken of hiervoor een aanvraag was gedaan via de site, om te kijken wat de bedoeling hiervan was. Maar zelfs dit ontbreekt. Mijn vraag dus aan jullie..
Kan deze warp aub verwijderd worden?
@Branolia @whitch
Met vriendelijke groet,
JordivLaarhoven
Gisteren zei iemand in de chat dat er een nieuwe warp was, genaamd bedrock. Ik ben natuurlijk uit interesse gaan kijken wat het in hield en zag dat er een paar cobble huisjes stonden, een paar van dirt ed. Nu vind ik, dat dit dus echt niet warp waardig is, en dus de warp weg moet. Zelf heb ik bijvoorbeeld bij een van mijn bouwwerken wel een warp, waar ik veel tijd en moeite in heb gestopt en het eerste niet eens kreeg, uiteindelijk na een tijd wachten wel. Ik vind het dus eigenlijk niet kunnen dat dit, wat echt 3 keer niks is alles behalve een warp verdiend. Verders voldoet het ook niet aan de regels, de regels:
- Het project is al (half) gebouwd. Projecten die alleen nog maar geplanned zijn krijgen geen warp. Het is een grote bende, overal maar blokjes geplaatst lijkt net gebouwd uit restjes.
- Het project is kwalitatief goed. Het klinkt misschien subjectief. Maar ik denk dat we allemaal wel het verschil zien in kwaliteit tussen een houten vierkanten huis en een mega paleis van 20 materialen. Alle "Bouwwerken" zijn vierkanten huisjes gemaakt uit simpel dirt, cobblestone & wooden plank.
- Het project is volledig geclaimed en is niet griefbaar.
- Het project mag maar 1 warp maximaal hebben. En het project mag geen shop zijn die aan de spawn gelegen is.
- Het project moet van jou zijn, of jij moet mede eigenaar ervan zijn.
Ook heb ik van te voren, voordat ik dit schreef, gekeken of hiervoor een aanvraag was gedaan via de site, om te kijken wat de bedoeling hiervan was. Maar zelfs dit ontbreekt. Mijn vraag dus aan jullie..
Kan deze warp aub verwijderd worden?
@Branolia @whitch
Met vriendelijke groet,
JordivLaarhoven