Wat doen die spawneggs hier?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rellebel

Niet Verified
18 feb 2014
21
29
134
Ha!

Op de market listings van survival 1 wordt een villager spawnegg aangeboden voor 1000 tokens .....
Prijzig, maar wel interessant! Hoe kom je op deze server aan een spawnegg? Kan je ze kopen in de winkel, of is er inmiddels een plugin waarmee je entities kunt vangen? Ik ben zo benieuwd ....

Skull_Destroy

Supreme
T0G4_H1M1K097
T0G4_H1M1K097 ✔
Supreme
20 aug 2015
123
21
204
27
Antwerpen
Waarschijnlijk een accident van een mod ofzo die da dropte
Kan je ni zomaar krijgen

The_GloriousWolf

Supreme
Opper_Druif
Opper_Druif ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Ha!

Op de market listings van survival 1 wordt een villager spawnegg aangeboden voor 1000 tokens .....
Prijzig, maar wel interessant! Hoe kom je op deze server aan een spawnegg? Kan je ze kopen in de winkel, of is er inmiddels een plugin waarmee je entities kunt vangen? Ik ben zo benieuwd ....
Ik had ook op een of andere reden een spawn egg gevonden. Wat ik denk is dat het in accident is van een mod die hem bij de dp heeft gedropt.

L

LeviboyNL

Guest
Ha!

Deze items moeten vernietigt worden, als je zoon item in bezit hebt is dat bannable dus pas er mee op! ik heb ook een keer een bedrock(aka blockdata blokje) gekregen van een (ex)mod omdat hij ging stoppen met hauntedmc, hier ben ik vervolgens ook op aangesproken, en het blokje is vernietigt.

The_GloriousWolf

Supreme
Opper_Druif
Opper_Druif ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Deze items moeten vernietigt worden, als je zoon item in bezit hebt is dat bannable dus pas er mee op! ik heb ook een keer een bedrock(aka blockdata blokje) gekregen van een (ex)mod omdat hij ging stoppen met hauntedmc, hier ben ik vervolgens ook op aangesproken, en het blokje is vernietigt.
Dankje voor het zeggen!

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
veel posts op een niet spammerige manier eh? ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.