Wat is een alt account

Status
Niet open voor verdere reacties.

dominik993

Niet Verified
31 aug 2014
135
20
124
@Walking_Fridge wat is een alt account als het betekent dat ik een ander acc heb nee want mijn broer heeft ook een acc dus mss vandaar

Een ALT account betekent dat je een main account hebt, waar je normaal op speelt.
En als je bijvoorbeeld banned bent of je wilt niet herkend worden of wat dan ook. Kan je ook op een ALT account spelen. Je kan het ook een 2de account of 3de account noemen. ALT's worden vaak misbruikt op servers door bijvoorbeeld een ban te omzeilen(als het geen ip-ban is). Of om bijvoorbeeld te powerboosten op factions. Maar goed hopelijk was dit duidelijk genoeg.

Main: MinecraftNL2131
ALT's: Pieter1231
RozeDraak123

Mvg,
Sheep

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Alt acc is gwn een 2e account van jezelf. Niks mis mee, alleen als 1 acc banned is mag je niet met je 2e acc online

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Als je toch met je alt account online komt terwijl je banned bent, wordt je IP banned of kans op perm, maar dat laatste weet ik niet zeker, anders zou het 6 maanden tot verbanning van haunted zijn ;)

Mvg
-Dimitri

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
847
385
380
24
Antwerpen
een alt is idd niet toegestaan op Haunted als je banned/muted bent. Het acc van je broer is bv. een Alt acc.

Mvg
Twana

Status
Niet open voor verdere reacties.