Wat is er toch gebeurt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Ey hauntiess
Tjah, ik zit vaak op factions.
Ik pvp al zelden en als ik dan eens ga pvp is het tegen een hacker...
Echt bijna iedereen hackt nu al...
Meer dan de helft van de server heeft een hack op zijn pc staan en als hij het niet aankan zet hij die gwn aan.
Ik begin echt te twijfelen of ik ga verder spelen op thn, want ik vind dit srs niet kunnen.
Vandaag in the end zet <speler1> ff zijn hacks aan omdat ik hem ging killen...
<speler2> ofz zet ook even zijn kill aura aan tijdens een 1v1 omdat hij dacht dat ik geen gapps had ( dat is al een tijdje geleden 1w ofz)
Ok ik wil al deze zielige mensen reporten maarja, kan ik niet.
Heb geen yt channel.
Echt mensen, pls kap met hacken, DIT IS MAAR EEN SPEL.
Als je dood bent, ben je dood. Het is zo.
Ik hoop dat jullie nu beseffen hoe iri het is als iemand zit te hacken...

'Prettige' dag verder.

Last edited by a moderator:

SyanHD

Niet Verified
26 sep 2015
50
6
72
23
Antwerpen, België
www.haunted-mc.com
Beetje veralgemenend vind je niet ?

D

Deleted member 3363

Guest
Ik begrijp je ergernis, maar hackers blijven er altijd. De politie kan ook wel een oproep doen tegen de dieven om te stoppen, maar of het werkt is maar de vraag. Overigens is het nou weer niet zo netjes om personen op te noemen met hacks. Zij hebben ook het recht om privé te blijven. Ik heb hierbij de gebruikersnamen verwijderd.

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Beste artho,
Ik snap je ergernis. Het viel mij al een tijdje op, maar wat xEvilCraftx al zij. We kunnen er niks aan doen, ook al zeg je er wat van.

-Dimi

• Like
Reactions: SyanHD

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Ik begrijp je ergernis, maar hackers blijven er altijd. De politie kan ook wel een oproep doen tegen de dieven om te stoppen, maar of het werkt is maar de vraag. Overigens is het nou weer niet zo netjes om personen op te noemen met hacks. Zij hebben ook het recht om privé te blijven. Ik heb hierbij de gebruikersnamen verwijderd.

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx
Het is juist btr dat iedereen hun naam weet, zo weten we dat we moeten oppassen voor hun...

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Ik zou het zelf graag zien dat er wat meer mods komen die ook wat activer zijn op reports.. ik krijg soms pas een week later een antwoord dan kan die hacker gewoon doorspelen.. ik snap ook dat de mods het druk hebben, maar soms heb ik het gevoel dat er gwn weinig naar gekeken wordt.

razerforever

Niet Verified
10 jan 2015
108
32
169
Op jou ingaande @Sherwan_ ,

Er wordt wel degelijk naar gekeken. Vaak worden er reports geplaatst zonder enig bewijs.
In dit soort gevallen kunnen wij weinig doen. En zoals je melden, de meeste hebben het nogal druk.
Er wordt vanzelf naar gekeken en ook zo snel mogelijk.

mvg razerforever

• Like
Reactions: Sherwan_

gameingwout

Niet Verified
13 feb 2015
69
0
107
Ik zou het zelf graag zien dat er wat meer mods komen die ook wat activer zijn op reports.. ik kri. jg soms pas een week later een antwoord dan kan die hacker gewoon doorspelen.. ik snap ook dat de mods het druk hebben, maar soms heb ik het gevoel dat er gwn weinig naar gekeken wordt.
Ik heb gisteren gesolisiteerd om moderator te worden en ik hoop ook dat ik die kans krijg en dan zal ik vaak op factions online zijn net als nu.

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
dat je niet kan reporten omdat je geen yt channel hebt is niet echt een reden...
iedereen met een google account kan video's op yt posten en BIJNA iedereen heeft een google account je kan niet zonder kijk maar naar Android, google, yt en als je dat niet hebt is het maar een kleine moeite een accountje aan te maken of gebruik een andere site om te posten

SyanHD

Niet Verified
26 sep 2015
50
6
72
23
Antwerpen, België
www.haunted-mc.com
dat je niet kan reporten omdat je geen yt channel hebt is niet echt een reden...
iedereen met een google account kan video's op yt posten en BIJNA iedereen heeft een google account je kan niet zonder kijk maar naar Android, google, yt en als je dat niet hebt is het maar een kleine moeite een accountje aan te maken of gebruik een andere site om te posten
Misschien hebbe sommige mensen er op een of andere vreemde manier problemen mee :D

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Heel miss maar dan ook heeeeeeel miss als ik ga recorden zal me laptopje crashen of in de fik vliegen.
Moet je eens voelen aan me pc als ik 1 keer heb gepvp't...
Na 3 fights kan ik in Antarctica overleven!

• Like
Reactions: SyanHD

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Heb een team, dan komt alles goed. En dat had je hé Artho?
Even voor de duidelijkheid, ik ben nooit echt een 'team' geweest met jullie.
Behoorde allemaal tot mijn plan... Gwn cas eens goed paybacken.
Ik zit nu in de marvinnekes, een hechte groep.
Daar zijn er geen slaafjes... Alleen af en toe een taakje voor de f...
Btw nu terug naar het topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.