heeeeeeeeeeey haunties!
Een forum is niet leuk als je niet over random dingen kan praten.
Veel van jullie hebben wel eens pokémon gekeken en/of gespeeld. Iedereen kent er vast 1 toch?
Nu mijn vraag naar jullie:
Wat is jouw favoriete pokémon en waarom?
heb je er games van gespeeld? welke seizoenen heb je allemaal bekeken?
ik persoonlijk heb meerdere favoriete pokémon:
1: Torracat #726
torracat fire type. Litten is een van de starters van (ultra)Sun and (Ultra)Moon deze pokémon is de volgende evolutie. Schattig niet?
2: Meowth #052
Meowth is een normal type. Iedereen kent Meowth toch? Die ene pratende pokémon van Team Rocket? Kapot grappig.
3: Eevee #133
Eevee is gewoon super schattig. Ook altijd een groot mysterie. Waarin zal Eevee evolven? mijn favoriete eeveelutions zijn:
- Espeon #196
- Umbreon #197
- Sylveon #700
4: Sudowoodo #185
Sudowoodo de intimidation pokémon, rock type. Ik vind deze er leuk uit zien.
5: Zeraora #807
Zeraora (electric type) komt niet veel voor. Zeraora doet er alles voor om te beschermen wat veel voor hem betekend.
6: pachirisu #417
deze electric type is heel schattig. pachirisu daagt graag uit en heeft heel veel energie. echt een top pokémon.
7: Zoroark #571
zoroark de dark type pokémon . Zoroark kan transformeren in verschillende pokémon. Heel speciaal!
8: Rowlet #722
Rowlet onze grass type pokémon. De evolutions van rowlet zijn echt leuk. Is een kleine slaapkop met heel veel pit!
9: Rockruff #744
Deze puppy pokémon is gewoon adorable. Ook Rockruff is een rock type pokémon met leuke evolutions.
10: Type:Null #772
Type:Null is niet zomaar een pokémon. Deze is gecreëerd in Aether foundation door Faba. Type:Null evolueerd in Silvally. Deze pokémon kan via discs van Type veranderen.
Ik heb er zeker meer maar ik mag maar 10 files toevoegen :( . Nu is het aan jullie. Ik hoor het graag!
Weet je de namen niet meer goed van de vele pokémons? misschien helpt dit wel
Ik lees het graag! Veel plezier!
groetjes
Twana
Een forum is niet leuk als je niet over random dingen kan praten.
Veel van jullie hebben wel eens pokémon gekeken en/of gespeeld. Iedereen kent er vast 1 toch?
Nu mijn vraag naar jullie:
Wat is jouw favoriete pokémon en waarom?
heb je er games van gespeeld? welke seizoenen heb je allemaal bekeken?
ik persoonlijk heb meerdere favoriete pokémon:
1: Torracat #726
torracat fire type. Litten is een van de starters van (ultra)Sun and (Ultra)Moon deze pokémon is de volgende evolutie. Schattig niet?
2: Meowth #052
Meowth is een normal type. Iedereen kent Meowth toch? Die ene pratende pokémon van Team Rocket? Kapot grappig.
3: Eevee #133
Eevee is gewoon super schattig. Ook altijd een groot mysterie. Waarin zal Eevee evolven? mijn favoriete eeveelutions zijn:
- Espeon #196
- Umbreon #197
- Sylveon #700
4: Sudowoodo #185
Sudowoodo de intimidation pokémon, rock type. Ik vind deze er leuk uit zien.
5: Zeraora #807
Zeraora (electric type) komt niet veel voor. Zeraora doet er alles voor om te beschermen wat veel voor hem betekend.
6: pachirisu #417
deze electric type is heel schattig. pachirisu daagt graag uit en heeft heel veel energie. echt een top pokémon.
7: Zoroark #571
zoroark de dark type pokémon . Zoroark kan transformeren in verschillende pokémon. Heel speciaal!
8: Rowlet #722
Rowlet onze grass type pokémon. De evolutions van rowlet zijn echt leuk. Is een kleine slaapkop met heel veel pit!
9: Rockruff #744
Deze puppy pokémon is gewoon adorable. Ook Rockruff is een rock type pokémon met leuke evolutions.
10: Type:Null #772
Type:Null is niet zomaar een pokémon. Deze is gecreëerd in Aether foundation door Faba. Type:Null evolueerd in Silvally. Deze pokémon kan via discs van Type veranderen.
Ik heb er zeker meer maar ik mag maar 10 files toevoegen :( . Nu is het aan jullie. Ik hoor het graag!
Weet je de namen niet meer goed van de vele pokémons? misschien helpt dit wel
Ik lees het graag! Veel plezier!
groetjes
Twana