Wat kan je met mcmmo

Status
Niet open voor verdere reacties.

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
Ik zou graag willen weten wat je met : je hebt 4 levels to redeem on a mcmmo skil, kan doen. Ik heb 147 mcmmo.
Ik wil ook graag weten hoe iemand je kisten kan slopen in een geclaimde faction met power 30 en gecaimd land 21 en hoe ze binnen kunnen komen in je faction zonder muren te slopen.
Alvast bedankt

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Binnen de muren komen zonder te breken = met enderpearls. Als het volledig is afgesloten, is het een enderpearlglitchn( mag niet ! ) of omdat iemand van je f iemand heeft latne tpa'en.
Mcmmo voor je skills te verhogen, bv /redeem unarmed 3 verhoogt je kans om met je vuist ( niets in je hand ) iemand z'n wapen te laten vallen.
Kisten slopen in een faction doeje met tnt ( hybrid zoek op youtube ) of met creeper eggs. ( minstens 1 lid van de faction moet on zijn zodat het werkt ) ( /shop -> raid )
Je kan geen land overclaimen ookal heb je meer power :)
Hopelijk helpt dit

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
Binnen de muren komen zonder te breken = met enderpearls. Als het volledig is afgesloten, is het een enderpearlglitchn( mag niet ! ) of omdat iemand van je f iemand heeft latne tpa'en.
Mcmmo voor je skills te verhogen, bv /redeem unarmed 3 verhoogt je kans om met je vuist ( niets in je hand ) iemand z'n wapen te laten vallen.
Kisten slopen in een faction doeje met tnt ( hybrid zoek op youtube ) of met creeper eggs. ( minstens 1 lid van de faction moet on zijn zodat het werkt ) ( /shop -> raid )
Je kan geen land overclaimen ookal heb je meer power :)
Hopelijk helpt dit
Uhm ja dat dus :p
-Master

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Waarom kan je eigenlijk geen faction raiden als deze niet online is?

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Het idee van factions is dat je je base moet beschermen tegen raids, dat hoeft nu bijna niet want je kan gewoon uitloggen...

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Het is nornaal niet zo, dit is de eerste server waar ik het op zie

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Normaal gezien kan je factions raiden als er iemand online is op veel andere servers, maar Remy heeft het anders gedaan, geen idee waarom. Waarschijnlijk om het eerlijk te houden enzovoort.
En @conceptswe Ja je kan door obsidian glitchen met enderpearls met een paar keer proberen, maar dat mag dus niet ;)

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
kijk, haunted is iets meer een casual server... veel mensen zijn er niet blij mee als ze een paar daagjes niet kunnen inloggen door bijv vakantie, dat dan hun hele base geraid is :P tis juist goed zo, alleen kunnen raiden als er mensen van de base online zijn... anders gaat iedereen natuurlijk de hele tijd alleen maar op zoek naar bases waar niemand online is... en dan is het te makkelijk en gewoon saai ;)

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Ik vind het er niet echt eerlijker van worden...

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Dat is juist het doel van faction, je base beschermen zodat hij niet geraid kan worden, dat hoeft hier helemaal niet. Je kan op deze server ook bijna niet raiden hierdoor

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
26
Niet kijken stalker!
Spelers lokken en laten spelen
Stel, je hebt net een base enzo gemaakt, volgende dag kom je online is alles weg. Hierdoor gaan veel mensen weg en dat willen ze voorkomen zodat mensen blijven spelen :p

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Dat is factions...
Daarom moet je je base beschermen

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Nou, Pelle heeft wel gelijk, en een gebouw maak je niet openbaar in factions. Als je slim bent, doe je het heel hoog in de lucht, of diep in de oceaan en claim je het niet zodat ze het minder snel vinden. Idk, maar ik vind dat iemand van de f niet MOET online zijn om te kunnen raiden, het is tenslotte factions. Zoiets hoort erbij. Najah, Remy heeft zijn keuze gemaakt dus we kunnen er niet op in. MAar zoals Pelle zegt, je kan niemand raiden erdoor.

• Like
Reactions: Pelle

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
26
Niet kijken stalker!
Nou, Pelle heeft wel gelijk, en een gebouw maak je niet openbaar in factions. Als je slim bent, doe je het heel hoog in de lucht, of diep in de oceaan en claim je het niet zodat ze het minder snel vinden. Idk, maar ik vind dat iemand van de f niet MOET online zijn om te kunnen raiden, het is tenslotte factions. Zoiets hoort erbij. Najah, Remy heeft zijn keuze gemaakt dus we kunnen er niet op in. MAar zoals Pelle zegt, je kan niemand raiden erdoor.
Mijn 1e x factions: Leuk huisje op een eiland XD

Status
Niet open voor verdere reacties.