Wat moet worden gefixt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

VFF

Supreme
Subwayss
Subwayss ✔
Supreme
22 jul 2016
11
2
54
21
na 1 dag spelen kom ik er al achter dat sommige dingen factions niet zo leuk maken.
zoals:
1, het feit dat frostwalker water kan stoppen op bases.
2. dat je met een netherportal in mensen hun base kan komen.

Dat is wat ik vind wat moet worden gefixt en ik denk dat sommige mensen daarmee eens zullen zijn.

Mvg.
_itVigza_

LuvUToo

Verbannen
wowlmao
wowlmao ✔
God
22 aug 2016
19
5
97
3. Dat mensen een home in je base kunnen zetten en je daarna nogsteeds ban krijgt voor spawnkilling.

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Alle punten worden vannacht gefixed.

1. Frostwalker is bannable vanaf morgen ochtend
2. Nether portal creation in de nether wordt uitgezet.
3. Spawn kill regel wordt niet geldig voor dit soort gevallen.

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20

1. Hoe bedoel je bannable? Wordt frostwalker eruit gehaald? Of wordt het oneerlijk gebruiken gebanned?
2. Dat is niet nodig (vind ik) als oude Haunted speler weet ik dat dit vroeger op haunted ook gebeurde. Het is een deel van factions en er werd toch gestreefd naar de goede oude tijden van factions? Netherportal raiden hoort erbij. Je kan het makkelijk oplossen namelijk.
3. Bedoel je hiermee dat je wel mag spawnkillen op het moment dat je in iemands base bent? zo niet, zal wel handig zijn als t zou mogen. Anders krijg je van grote factions nooit hun power laag. Wel snap ik dat sommigen tever gaan en door blijven killen. Misschien is hier een oplossing voor?

Dit is mijn mening, dus als @remymine er anders over denkt accepteer ik het.

Wat volgens mij nog veranderd kan worden:
1. Dat brewen ook volgens 1.8 is, nu moet je blazepowder gebruiken om te kunnen brewen. Ik speel vaak op 1.8 en moet dan de nieuwste versie pakken om te brewen.
2. Je hebt er al iets aan veranderd, maar graag zou ik zien dat je ook mensen kan laten TP'en in enemy base. Juist hierdoor krijg je van die leuke base fights waar faction tegen faction vecht. De ene faction om zijn base te defenden en de andere om het te raiden.

Laatste update:

LuvUToo

Verbannen
wowlmao
wowlmao ✔
God
22 aug 2016
19
5
97

Wanneer iemand je netherportal in the nether sloopt lmfao

LuvUToo

Verbannen
wowlmao
wowlmao ✔
God
22 aug 2016
19
5
97
3. Bedoel je hiermee dat je wel mag spawnkillen op het moment dat je in iemands base bent? zo niet, zal wel handig zijn als t zou mogen. Anders krijg je van grote factions nooit hun power laag. Wel snap ik dat sommigen tever gaan en door blijven killen. Misschien is hier een oplossing voor?
Beter want dan krijg ik unban c:

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
1. Hoe bedoel je bannable? Wordt frostwalker eruit gehaald? Of wordt het oneerlijk gebruiken gebanned?
2. Dat is niet nodig (vind ik) als oude Haunted speler weet ik dat dit vroeger op haunted ook gebeurde. Het is een deel van factions en er werd toch gestreefd naar de goede oude tijden van factions? Netherportal raiden hoort erbij. Je kan het makkelijk oplossen namelijk. Door bijvoorbeeld een portal room te maken in je base.

Dit is mijn mening, dus als @remymine er anders over denkt accepteer ik het.

Wat volgens mij nog veranderd kan worden:
1. Dat brewen ook volgens 1.8 is, nu moet je blazepowder gebruiken om te kunnen brewen. Ik speel vaak op 1.8 en moet dan de nieuwste versie pakken om te brewen.
2. Je hebt er al iets aan veranderd, maar graag zou ik zien dat je ook mensen kan laten TP'en in enemy base. Juist hierdoor krijg je van die leuke base fights waar faction tegen faction vecht. De ene faction om zijn base te defenden en de andere om het te raiden.

1. Enchantments zijn er niet zomaar uit de halen, die NBT data zit er al in nu. Er zijn er maar een paar van, en degene die er zijn moeten dus worden vernietigd. Betrapt worden op gebruik ervan is inderdaad bannable.

2. Dit wil ik nog enigszins overwegen. Maar het veiligste is nu even tijdelijk de portal creation in de nether uit te zetten. Daarna ga ik hier een nieuwe discussie over starten op het forum waar het definitieve besluit zich uit mag gaan vormen, wel zo eerlijk als iedereen er nog een zegje over mag doen.

3. Ja precies dit. Als je eenmaal vast zit, dan kun je niets anders dan blijven killen of uiteindelijk zelf gekilled worden. Dan moet je of de kans krijgen om weg te gaan, of diegene moet weggaan. Maar het is geen illegale spawnkill.

Jouw punten:
1. Ik zal kijken in hoeverre dit brewen in 1,8 mogelijk is. Indien mogelijk verander ik het meteen.
2. Ook dit wil ik graag nog eens in een ander discussie topic ondervragen aan alle spelers, waarna een definitief besluit hierover gevormd wordt.

Laten we in ieder geval niks uitsluiten en nergens overhaaste beslissingen nemen. Ik zet de dingen nu in ieder geval dat er voor beide partij-en niks geks kan gebeuren, maar dat zal allemaal nog opnieuw bepaald worden als iedereen zijn of haar mening erover heeft gegeven.

• Like
Reactions: Sherwan_

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Nog een leuk idee (weet niet of het van toepassing is)

Als je met TnT of creepereggs een spawner opblaast dat je 50% kans hebt dat deze droppt. Zo maakt het raiden nog iets uitdagender.

Status
Niet open voor verdere reacties.