1. Hoe bedoel je bannable? Wordt frostwalker eruit gehaald? Of wordt het oneerlijk gebruiken gebanned?
2. Dat is niet nodig (vind ik) als oude Haunted speler weet ik dat dit vroeger op haunted ook gebeurde. Het is een deel van factions en er werd toch gestreefd naar de goede oude tijden van factions? Netherportal raiden hoort erbij. Je kan het makkelijk oplossen namelijk. Door bijvoorbeeld een portal room te maken in je base.
3. Bedoel je hiermee dat je wel mag spawnkillen op het moment dat je in iemands base bent? zo niet, zal wel handig zijn als t zou mogen. Anders krijg je van grote factions nooit hun power laag. Wel snap ik dat sommigen tever gaan en door blijven killen. Misschien is hier een oplossing voor?
Dit is mijn mening, dus als
@remymine er anders over denkt accepteer ik het.
Wat volgens mij nog veranderd kan worden:
1. Dat brewen ook volgens 1.8 is, nu moet je blazepowder gebruiken om te kunnen brewen. Ik speel vaak op 1.8 en moet dan de nieuwste versie pakken om te brewen.
2. Je hebt er al iets aan veranderd, maar graag zou ik zien dat je ook mensen kan laten TP'en in enemy base. Juist hierdoor krijg je van die leuke base fights waar faction tegen faction vecht. De ene faction om zijn base te defenden en de andere om het te raiden.