Wat zijn de plannen

hoeveel gebouwen heb jij die je overgeplaatst wil hebben

• Total voters
    8
Status
Niet open voor verdere reacties.

mylano

Supreme
megammo
megammo ✔
Supreme
28 mei 2017
31
14
124
25
zoals de meeste van julie weten hebben we "ooit" een reset van zowel survival 1 en 2 en kunnen we daarbij onze gebouwen (als we dit willen) meenemen en overgeplaatst laten worden. maar ik en veel anderen wachten nu al aardig lang op een update over de situatie en wat nou precies te plannen zijn voor de nieuwe survival en wanneer alles gaat gebeuren. ik denk ik maak hier maar even een topic over omdat ik toch wel graag wil weten:

-wanneer de overplaatsing gebeurd
-wat de maximale grootte van het gebouw is en hoeveel je er kan meenemen
-en of je dieren ook mee kunnen (dit hoor ik vaak van mede Haunties dit het zich afvragen)
-oh en of het overplaatsen van gebouwen zowel van survival1 en 2 naar de nieuwe kan of dat je maar een gebouw van een wereld mee kan nemen

ik hoop hier snel meer over te weten te komen

Mylano A.K.A. megammo.

het_MC_Meisje

Niet Verified
15 apr 2017
92
83
162
18
Nederland
Heyy ik snap je wel, ik heb ook geen flauw idee wanneer de gebouwen overgeplaatst kunnen worden. Ik wil het wel graag. Maar dan vooral met spullen.

Ik heb ook een paar vragen die ik hier wil stellen :)

-Kunnen we ook dieren overzetten? Want ik heb een paar hele lieve poezen die ik graag wil houden
-Of we ook gear kunnen overzetten? Want ik heb maar een ding eigenlijk wat Perse mee moet voor mij (Diamond gear ook maar dat is minder erg) Namelijk mijn elytra. Het zou echt balen zijn als ik die niet meer heb.

Mvg het_MC_Meisje

het_MC_Meisje

Niet Verified
15 apr 2017
92
83
162
18
Nederland

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Zoals al eerder is vermeld, komt Survival binnenkort aan de pas. Momenteel zijn andere zaken nu aan de beurt waar wij als Staff op foccussen. Wanneer we klaar zijn gaan we vanzelf beginnen met Survival. Voor nu vragen wij nog even geduld. Jullie kunnen uiteraard nog gewoon door spelen op Survival 1/2.

Nog eventjes geduld. :)

Mvg,
Dimitjuhh.

Last edited by a moderator:

EndieDragon

Niet Verified
Kunnen gebouwen overgeplaatst worden? Ik dacht dat alles niet meer gereset zou worden, maar als dat wel zou gebeuren zou een vriend van me heel pissig zijn, hij heeft namelijk een grote stad met stadsmuur gebouwd maar ikzelf heb geen idee hoe ik gebouwen kan overplaatsen :s

mylano

Supreme
megammo
megammo ✔
Supreme
28 mei 2017
31
14
124
25
heel erg bedankt voor de info ik zal maar even wat meer geduld moeten opbrengen dan:sweatsmile:

• Like
Reactions: remymine

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Beste,

Dit update is mogelijk zodra de servers 1.12 supporten. Op dit moment zijn niet alle updates ready voor 1.12 omdat nog niet alle developers hiervan deze updatea hebben gereleased. We zijn daar dus afhankelijk van.
Zodra dit er is kunnen we een nieuwe 1.12 wereld generaten en de nieuwe spawn daarin plaatsen en beginnen met het opnieuw configureren van de server en de plugins.
Wanneer dit proces af is kan de server open en geven we eerst de mogelijkheid aan survival2 spelers om hun bouwwerk over te laten zetten, en daarna aan survival1 spelers.
De eisen voor het overzetten worden later bekend gemaakt zodra dit van toepassing is.
Op dit moment is er dus geen sprake van een 'situatie' en kan er gelukkig nog gewoon doorgespeeld worden. Maak je vooral geen zorgen over je bouwwerken, dat komt goed. Wanneer er nieuws is en we verder kunnen met de volgende stap dan zal zit bekend worden gemaakt op de homepage.

mvg Remy

• Like
Reactions: mylano

mylano

Supreme
megammo
megammo ✔
Supreme
28 mei 2017
31
14
124
25
heel erg bedankt voor je reactie~!
ik begrijp dat die updates/plugins lang duuren voordat ze naar de juiste versie zijn gezet.
ik kijk uit naar de nieuwe survival wereld en nog meer bouwwerken

Groetjes
Mylano A.K.A. megammo

EndieDragon

Niet Verified
Beste,

Dit update is mogelijk zodra de servers 1.12 supporten. Op dit moment zijn niet alle updates ready voor 1.12 omdat nog niet alle developers hiervan deze updatea hebben gereleased. We zijn daar dus afhankelijk van.
Zodra dit er is kunnen we een nieuwe 1.12 wereld generaten en de nieuwe spawn daarin plaatsen en beginnen met het opnieuw configureren van de server en de plugins.
Wanneer dit proces af is kan de server open en geven we eerst de mogelijkheid aan survival2 spelers om hun bouwwerk over te laten zetten, en daarna aan survival1 spelers.
De eisen voor het overzetten worden later bekend gemaakt zodra dit van toepassing is.
Op dit moment is er dus geen sprake van een 'situatie' en kan er gelukkig nog gewoon doorgespeeld worden. Maak je vooral geen zorgen over je bouwwerken, dat komt goed. Wanneer er nieuws is en we verder kunnen met de volgende stap dan zal zit bekend worden gemaakt op de homepage.

mvg Remy
Ik weet niet hoe ik mijn huis met ondergrond kan overplaatsen. Ik wil het echt niet kwijt! :(

EndieDragon

Niet Verified
zoals de meeste van julie weten hebben we "ooit" een reset van zowel survival 1 en 2 en kunnen we daarbij onze gebouwen (als we dit willen) meenemen en overgeplaatst laten worden. maar ik en veel anderen wachten nu al aardig lang op een update over de situatie en wat nou precies te plannen zijn voor de nieuwe survival en wanneer alles gaat gebeuren. ik denk ik maak hier maar even een topic over omdat ik toch wel graag wil weten:

-wanneer de overplaatsing gebeurd
-wat de maximale grootte van het gebouw is en hoeveel je er kan meenemen
-en of je dieren ook mee kunnen (dit hoor ik vaak van mede Haunties dit het zich afvragen)
-oh en of het overplaatsen van gebouwen zowel van survival1 en 2 naar de nieuwe kan of dat je maar een gebouw van een wereld mee kan nemen

ik hoop hier snel meer over te weten te komen

Mylano A.K.A. megammo.
Wacht wordt het nou automatisch overgeplaatst?

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
www.youtube.com

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
www.youtube.com

The_GloriousWolf

Supreme
Opper_Druif
Opper_Druif ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Kunnen gebouwen overgeplaatst worden? Ik dacht dat alles niet meer gereset zou worden, maar als dat wel zou gebeuren zou een vriend van me heel pissig zijn, hij heeft namelijk een grote stad met stadsmuur gebouwd maar ikzelf heb geen idee hoe ik gebouwen kan overplaatsen :s
De staff plaatst zelf gebouwen over als jij die gebouwen op geeft maar dat probleem met zo'n stad heb ik dus ook :/ Naja het belangrijkste gebouw is een groot paleis dat er tussen staat.

EndieDragon

Niet Verified
De staff plaatst zelf gebouwen over als jij die gebouwen op geeft maar dat probleem met zo'n stad heb ik dus ook :/ Naja het belangrijkste gebouw is een groot paleis dat er tussen staat.
Ik woon in een stad met een stadsmuur enz. ik denk dat die vriend van me die het dorp heeft gebouwd heel geïrriteerd zou worden als alles gereset zou worden.. :/

Status
Niet open voor verdere reacties.