Weinig gekeken naar hacker reports

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maxxooo

God
Maxxooo
Maxxooo ✔
God
10 apr 2015
216
39
269
24
Kitpvp
Uhm, ik doe super veel moeite alle hackers te reporten maar ik zie gwn dat de reports over hackers niet meer worden afgehandelt of bekeken, gaat daar nog iets aan gebeuren of hoef ik nooit meer mensen te reporten :-p

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
Wij als staff doen het volledig vrijwillig naast dat we gewoon een eigen leven hebben. Wij hebben niet de luxe om overal binnen een minuut op te reageren. Een beetje respect voor de staff mag wel

Maxxooo

God
Maxxooo
Maxxooo ✔
God
10 apr 2015
216
39
269
24
Kitpvp
Heb ik ook maar er zijn nog steeds reports van vorige week die niet zijn behandelt ;-)
Ik ben tenminste enorm veel online, juist beter toch? Ik doe ook vrijwillig moeite voor haunted om te reporten.

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
ook al is er geen reply op dat betekent niet dat ze niet afgehandelt zijn

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
Hey Maxxooo ...

Kan je je wellicht een beetje minder eisend opstellen? Deze toon wordt bepaald niet gewaardeerd.

Vergeet niet dat jullie *zelf* de meeste baat hebben bij het vangen van hackers, niet wij.
Rapporteren wordt gewaardeerd, maar de afhandeling kost tijd, naast de vele andere dingen die gedaan moeten worden.
Proberen we het zo snel mogelijk te doen, soms is er door omstandigheden een poos geen tijd voor. Dan kan de verwerking zo maar twee weken op zich laten wachten. Het aantal reports (soms zinnig, soms onzinnig) rijst de pan uit, dus je zal geduld moeten hebben.

Hape

Status
Niet open voor verdere reacties.