afgelopen week met oud en nieuw ben ik de hele week bij mijn neef geweest, ik heb wat zitten minecraften op creative en survival, gister ben ik aan een nieuwe project begonnen en ik wil inloggen en opeens een van van meer dan 5 maanden?!?!?!? 3e game waar ik van hou een onterechte ban van 4+maanden, dit gaan jullie mij niet aan doen. dit vermoordt mij van binnenuit! ik lgo nu net in en heb dus die ban, hoe kon ik weten dat ik een ban omzeil? Nightlighter is mijn account en GodDahbawz was blijkbaar gebannen zonder dat ik er van af wist! nu snap ik die ban van GodDahbawz al niet echt want wat heb ik daar gedaan om de server te disrespecten? en aangezien ik daar allene op speel als ik m nodig heb wist ik nooit te never dat ik een ban had, ik speel gwn bijna dagelijks op Nightlighter zoals afgelopen week ook een paar keer. maar kan ik er niet attent op worden gemaakt dat ik op GodDahbawz gebannen ben? dit vindt ik heel oneerlijk en jullie zouden dit moeten snappen. ik ben gwn lekker aan het mcen zonder dat ik weet dat ik wat fout doe en blijkbaar een grote fout maak. hierover wil ik met jullie praten!