Wie van jullie gaat gta v via steam spelen? (pc)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
Zoals jullie wel weten gaat GTA V uitkomen in april, wss 14 april ;)
tuurlijk de console versie is al lang uit, op old-gen en new-gen consoles.... maar die versies sucken omdat je er geen of amper mods voor kunt downloaden en installeren :p
de mods zijn juist het geniale van het spel, zo zal er een soort The Walking Dead mod voor uit gaan komen, zodat je echt tegen zombies moet gaan vechten en je ook echt met mensen moet gaan samenwerken om bijvoorbeeld een base te bouwen om zombies buiten te houden enzo,
maar ook komen er mods uit zoals de SkateV mod, dat heel gtaV omtovert tot een skatepark, waar je doorheen kan skaten alsof je tony hawk pro skater aan het spelen bent xD
zo heb je dus nog tientallen andere mods welke echt geniaal gaan worden, en wat dus betekend dat de PC versie van GTA V veeel langer plezier zal opleveren dan die saaie standaard versie op de consoles ;)

anyway, ik vroeg me af wie verder nog deze game gaat kopen op PC :)

misschien kunnen we hier ook steam namen uitdelen aan elkaar, zodat we elkaar kunnen toevoegen op steam om makkelijk samen te kunnen spelen op GTA V :)

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
please niks achterlaten hier als je niet gaat spelen op PC,
we willen hier niks horen over hoe je het speelt op de oude gare console versie.... :P

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
26
Balegem (België)
Ik ga het waarschijnlijk kopen!
Voorlopig staat "CSGO" nog altijd op de 1ste plaats van mijn top steam games, misschien komt daar dan wel verandering in! :p

Status
Niet open voor verdere reacties.