Wie zoekt in het zand, zal mij vinden :p

Sandseeker

Niet Verified
3 sep 2015
0
2
74
Groningen
Hallo allemaal,

Ik ben net nieuw hier op het forum, mijn Nickname is Sandseeker. De oorsprong is een lang verhaal, maar het begint ergens op een plek op aarde met heel veel zand..... en een flinke blunder van een hoge berg zand. Een flinke tuimeling naar beneden, bedolven onder een laag zand.... Vrienden zeiden dat ik het zand zocht en zo is de naam geboren.

Ik speel al op minecraft sinds het begin, maar ben er af en aan mee gestopt. Het spel blijft trekken en ik ben af en toe actief op server. Tot op heden niet veel positieve ervaringen gehad met andere spelers online, grieven, schelden en andere stommiteiten die het spel verderven.

Via een kennis kreeg ik het advies de Haunted MC uit te proberen... and here I am! Ik ben een vrouw van 28 jaar en kom uit het noorden van Nederland. In het dagelijks leven ben ik hulpverlener en ondernemer. Minecraft is mijn manier om mijn creatieve brein te ontladen en stress en spanning even te vergeten, heerlijk of niet?

Ik mag graag met andere spelers actief de mappen van Minecraft verkennen, links en rechts wat te bouwen of een projectje op te starten. Ik knap dus af op spelverderf, kom daar dus maar niet bij mij mee aan.

Zoek je een eerlijke en betrouwbare speler, dan biedt ik mij bij deze aan. Laten we er een knotsgekke en avontuurlijke wereld van maken.

Ik zou zeggen, let's go mine!

Hugs Sandseeker

Rellebel

Niet Verified
18 feb 2014
21
29
134
Hi Sandseeker,

Allereerst welkom natuurlijk! Ook ik ben een vrouw (en moeder), en ik kan je verzekeren dat je goed zit op deze server. Toegegeven, er lopen soms pubers met ontspoorde hormonen rond, die er lol in hebben andere spelers te saboteren of dwars te zitten. Maar lang duurt dat nooit. Het banbeleid is strikt en duidelijk, en er is altijd een mod in de buurt om je te helpen daarmee, of met wat dan ook. En dan zijn er ook nog genoeg aardige en behulpzame andere spelers, om gewoon samen lol mee te maken. Ik vind het dan ook prima dat mijn beide dames (9 en 15) ook hier spelen. Misschien kom ik je binnenkort ergens tegen, en zo niet dan wens ik je op deze manier alvast veel plezier op deze server.:)

• Like
Reactions: Sandseeker

JustBeBjorn

Niet Verified
2 aug 2015
73
16
129
Hengelo
Hey sand!

Welkom op de server.
Griefers spammers etc. kan je nooit voorkomen maar ze doen hier echt hun best om alles zsm af te handelen! ik hoop dat je op survival1 speeld :p mss kunnen we dan 1 keer bouwen

Gr. Bjorn

ALZ ARMY OMG!

• Like
S

serieus

Guest
Hey Sandseeker!

Welkom op Haunted MC! Op onze server is er plek voor jong en oud. Wat mij aanspreekt is dat je ondernemer bent, ik studeer namelijk voor ondernemer :). Op de server helpen ik en mijn collega's heel graag. Mocht er ooit een akkefietje zijn en je stoort je er aan, zoek mij gerust op!

Ook lijkt het me tof om met een groepje oudere spelers een project te starten op 1 van de survival servers. Misschien lijkt je dit iets, samen met bijvoorbeeld Rellebel.

Op welke gamemode speel je het meest?

Nogmaals; een heel warm welkom en tot wederzien ingame!

- serieus

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
hey,

Welkom

• Like

Airflect__

Niet Verified
12 aug 2015
16
10
77
22
Jij ben zo'n één. (Not negative) TryHard survival1, 2 & 3. Ben actief op de forums en eZ mod.

Zo ging het ook bij Serieus, Kogetsoo, Cheqpointx, Mara, Ect. ect.

• Like
S

serieus

Guest
Jij ben zo'n één. (Not negative) TryHard survival1, 2 & 3. Ben actief op de forums en eZ mod.

Zo ging het ook bij Serieus, Kogetsoo, Cheqpointx, Mara, Ect. ect.
Wat bedoel je met eZ mod? :p

- serieus

Sandseeker

Niet Verified
3 sep 2015
0
2
74
Groningen
Haha, wauw wat een leuke reacties! Fijn om te horen dat ik nu eens op een warm forum en server terecht kom. Ik ben net weer begonnen met minecraft. De laastste versie waar ik mee gespeeld heb was de toen net nieuwe 1.8.

Ik ben nu nog een beetje roestig, maar in singleplayer heb ik alweer de enige roest eraf gewerkt. :P Multiplayer is gewoon weg nog leuker dan singleplayer, vanwege de interactie met andere spelers.

Projectjes maken lijkt mij super! Ik heb alleen wel een druk programma gecombineerd met mijn werk en ondernemerschap. Hopelijk hebben jullie daar begrip voor. Ik ben echter toegewijd, dat moet ook als ondernemer, dus op dat gebied geen zorgen.
Kom maar met ideeën daar leer ik alleen maar sneller van! Daarbij hou ik van een creatieve uitdaging. @serious en Rellebel

S

serieus

Guest
Mogen we weten wat voor onderneming je hebt? Ik ben daar wel benieuwd naar :D.

- serieus

• Like

Sandseeker

Niet Verified
3 sep 2015
0
2
74
Groningen
Als ZZP'er begeleidt ik mensen thuis in de vorm van persooniljke begeleiding en personal training. Denk daarbij aan mensen met faalangst, mental coaching of simpelweg de dagelijkse structuur in hun leven weer helpen op te pakken.

Ik ben er nu een half jaartje mee bezig en hoop in de toekomst misschien echt te kunnen uitbreiden met naam, logo e.d. Wat ik voor ogen heb hou ik liever voor mijzelf ook mede voor mijn eigen privacy, die van mijn gezin en mijn clienten.

De droom is om deze werkzaamheden te bundelen aan een grote organisatie wanneer ik zelf mijn eigen methodieken heb ontwikkeld. Ik ben nog jong, dus ruimte genoeg voor ontwikkeling.

Verder bewerkt ik hout tot ornamenten, vogelhuisjes noem maar op. Dit doe ik in samenwerking met een houtzager bij mij in de buurt. Zo kan ik gemakkelijk en goedkoop aan materiaal komen en dit verkoop ik dan aan huis. Dit is meer een hobby, maar goed ik wed op twee paarden, wie niet waagt die niet wint.

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Welkom op de server
Hopelijk heb je het naar je zin, ik kom je vast wel een keer tegen ;)
- Dimi