Wifi versterker met kabel probleem met gamen (minecraft, tf2, etc.)

Status
Niet open voor verdere reacties.

InThana

Niet Verified
19 mrt 2015
77
17
119
24
iets van 5 weken geleden had ik een internet kabel aan mijn pc aangesloten en de internet ontvanger stick eruit gehaald toen deed alles het weer normal maar nu 2 weken geleden kreeg ik weer de probleem dat wanneer ik een spel speel bijvoorbeeld minecraft dat ik na 20 of 30 minuten de game me eraf gooit
dit is vooral irie als je hungergames factions of skywars kitpvp doet

mijn wifi versterker is een lab31
en de kabel een utp shielded

hoop dat iemand deze probleem kent en er een oplossing voor heeft

xBennie

Moderator
Staff member
xBennie
xBennie ✔
Moderator
21 sep 2013
495
181
295
24
Nederland
Heb zelf ook een WiFi versterker, maar nog steeds beter WiFi bij de hoofdschakelaar. gebruik hem dus niet meer. Kan je nie proberen om met je normale kabel te proberen? Aangezien die direct is verbonden met je modem, neem ik aan.

InThana

Niet Verified
19 mrt 2015
77
17
119
24
Heb zelf ook een WiFi versterker, maar nog steeds beter WiFi bij de hoofdschakelaar. gebruik hem dus niet meer. Kan je nie proberen om met je normale kabel te proberen? Aangezien die direct is verbonden met je modem, neem ik aan.
nee mijn computer staat boven en de modem beneden
ik probeer nu weer de internet sticky en wifi versterker ik doe de kabel de eruit kijken of mischien het dan lukt

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
ik weet dat je bij kpn van die digitale ontvangers hebt voor tv's en routers misschien heb je er een over en kan je daar een netwerk kabel op aansluiten en die in je pc/laptop doen zodat je goed internet hebt bij mij heeft het gewerkt totdat mijn extra kabel voordat niet meer in mn laptop ging

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
26
Balegem (België)
Ik had bij mijn vorige laptop ook steeds wifi problemen, om de 40min viel de wifi wel eens uit, dit was echt vervelend voor games en omdat hij toch al beetje oud was heb ik me een nieuwe laptop gekocht! ;)

Nu werkt de wifi fantastisch! :) Hehe, dit is dus een dure oplossing voor je probleem! :p

Maar volgens mij moet je gewoon eens goed naar de wifi-options kijken, alvast veel succes ermee!

InThana

Niet Verified
19 mrt 2015
77
17
119
24
Ben er achtergekomen wat de oorzaak is het is niet de wifi versterker of kabel het is gewoon dat internet elke keer voor 2-6 seconden uitvalt

Status
Niet open voor verdere reacties.