Wolf clan bouwteam

Wil jij solliciteren?

• Total voters
    4
Status
Niet open voor verdere reacties.

The_GloriousWolf

Supreme
Opper_Druif
Opper_Druif ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Hey hauntiiieeeeesss!!

Ik heb besloten afscheid te doen van men oude bouwteam en wil graag een nieuwe starten maar dan met de haunties! Het sollicitatie formulier zal later deze dag/week hier komen te staan. Hopelijk willen vele van jullie mee doen! De voordelen zijn:
-Je kan mee helpen aan projecten van ons op haunted zelf!
-Samen creeëren we een gezellige bouwteam!

Doe jij ook mee? Laat dan zeker iets weten!!

Last edited by a moderator:

The_GloriousWolf

Supreme
Opper_Druif
Opper_Druif ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
The Wolf clan bouwteam

1. Wat is je minecraftnaam? *

Wat is je leeftijd? *
    • <12
    • 13-14
    • 15-16
    • 17-18
    • 18+
    Kun je goed in een team samenwerken? *
    Denk hierbij aan +-5 mensen die aan 1 groot project werken.
    1 2 3 4 5
    Helemaal niet
    Heel erg goed

1. Heb je ervaring met World Edit? *
    1 2 3 4 5
    Helemaal niet
    Heel erg veel

1. Welk cijfer geef jij je bouwniveau op dit moment? *
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
    1
    10

1. Kun je je goed aan de gegeven opdracht houden en zul je er alles aan doen om het voor de gegeven deadline af te krijgen? *
    1 2 3 4 5
    Nee, helemaal niet
    Ja, heel erg

Hoeveel uur per week heb je de tijd voor het bouwteam? *
    • <5
    • 5-10
    • 10-15
    • 15+

Heb je al eens eerder in een bouwteam gezeten? Zo ja welk bouwteam / server? *

Portfolio 1: Ik zou graag willen zien wat je zoal hebt gebouwd. Dit kan je doen door bijvoorbeeld een afspraak met mij te maken zodat je tijdelijk toegang krijgt tot de prive bouw server (niet die van haunted), Of door bijvoorbeeld screens te sturen van je bouwwerk.

DarknessWolf14

Niet Verified
9 dec 2016
78
12
127
Leuk idee! vooral voor de community maar ik kan niet echt bouwen xD. Wel goed pvpen!. En ik zit helaas niet in je Wolf Clan el oh el ;D

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Hai,

We hebben een heel mooi bouwteam formulier waar mensen kunnen solliciteren voor ons officiële bouwteam. Het is te bereiken middels deze link https://hauntedmc.nl/bouwteam
Graag niet ons formulier zo letterlijk overnemen. Ook gaan we geen eigen bouwservers hier promoten. Verder wil ik je veel plezier wensen met je project(en).

Mvg Remy

The_GloriousWolf

Supreme
Opper_Druif
Opper_Druif ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Hai,

We hebben een heel mooi bouwteam formulier waar mensen kunnen solliciteren voor ons officiële bouwteam. Het is te bereiken middels deze link https://hauntedmc.nl/bouwteam
Graag niet ons formulier zo letterlijk overnemen. Ook gaan we geen eigen bouwservers hier promoten. Verder wil ik je veel plezier wensen met je project(en).

Mvg Remy
Ja sorry dat hij er een beetje op lijkt. :/ Ik heb dezelfde vragen opgesteld als die ik eerst heb gedaan. Nadeel is dat deze het zelfde zijn als die van haunted. Sorry voor het ongemak!

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Hai,

Mvg Remy
Ja het kan mensen verwarren

Status
Niet open voor verdere reacties.