Wrm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
Hallo,
Ik heb pas nieuwe base gemaakt en er zijn nu al mensen in geglitchd zoals lookbihandyeh

Dit is zeer irritant

Dus vraag aan de admins/Mods

Wat moet ik hiermee ?

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Niet verschillende topics maken. 1 is genoeg.. bewijs verzamelen en reporten. Je hebt hier net ook al een report over gemaakt dus kan het daar ook wel in.. maar ik zou zeggen record het

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
Niet verschillende topics maken. 1 is genoeg.. bewijs verzamelen en reporten. Je hebt hier net ook al een report over gemaakt dus kan het daar ook wel in.. maar ik zou zeggen record het
Als ik record dat iemand in mijn base staat is dat genoeg

SirCasanova

Niet Verified
19 jun 2015
205
47
164
27
Serieus gozer.. meen je dit nou. Eerst kwam je met je "stoere" gedrag en zeggen dat je base niet geraid kan worden.
En nadat je base is geraid zeg je opeens dat er gtpglitched word, dude het is duidelijk te zien dat je geen goede Faction speler man.
En je Hackusate best wel erg, ik vind dat er een regel zou moeten komen over Hackusate want elke keer als iemand dood word gemaakt is het "Hacks"!

• Like
Reactions: artho

niek plijnaer

Niet Verified
16 mrt 2015
150
18
160
23
harmen dit is al het 3/4 de topic hierover stop gwn met steeds nutteloze topics te maken blijf bij een topic

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Harmen wij hebben tpglitch vaak mee gemaakt, 2 van de 3 bases zijn getpglitcht, daarom hebben wij besloten meer moeite te doen om ze buiten te houden. (tp glitch rooms, extra lagen, speciale anti glitch lagen, etc.)

realravi

Niet Verified
16 mei 2015
29
2
67
@Harmen heb het ook al 2x gehad. Maar wij zijn nu ook bezig met wat extra lagen om het de TPGLITCHERS moeilijk te maken. Maar het ergste vind ik dat ze het altijd offline doen, Nooit durven te vechten als de faction online is -.-.

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Of speel het slim harmen, koop god, lock chesten in een sky vault en claim gwn die base dan niet
Heb onlangs chesten in de lucht geplaatst no claim en je ziet geen schaduwen ofz helemaal foetsiiieee

ImTheNewPro

Niet Verified
4 jan 2015
76
13
114
Ben zelf ook wel benieuwd hoe LookBehindYah binnen gekomen is?
Ik heb je nieuwe base gezien en zag direct wel dat ie heel makkelijk te glitchen is,
Maybe moet je dat ook aanpassen met anti glitch rooms ertussen, met bijv geen water erin
Ofbovenste 3 hokjes leeg laten zodat als ie,and home zet je daar je home zet inplaats van binnen

Ook kun je je eerste muur 1 dik maken met water aan buitenkant, dan lucht, dan 3 dikke muur,
Tpglitchen komen omdat je niet in water mag spawnen dus word je naar het dicht bijziende plek getelepoteerd

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
Of
Ben zelf ook wel benieuwd hoe LookBehindYah binnen gekomen is?
Ik heb je nieuwe base gezien en zag direct wel dat ie heel makkelijk te glitchen is,
Maybe moet je dat ook aanpassen met anti glitch rooms ertussen, met bijv geen water erin
Ofbovenste 3 hokjes leeg laten zodat als ie,and home zet je daar je home zet inplaats van binnen

Ook kun je je eerste muur 1 dik maken met water aan buitenkant, dan lucht, dan 3 dikke muur,
Tpglitchen komen omdat je niet in water mag spawnen dus word je naar het dicht bijziende plek getelepoteerd[/QUOTE Of ze moeten gwn niet glitche :)

StripAxeBabe

Niet Verified
7 jun 2015
91
14
109
22
Je hebt al je antwoord je weet het antwoord zelf ook.
Naar de bekende weg vragen. @whitch Slotje.

Status
Niet open voor verdere reacties.