Als ik record dat iemand in mijn base staat is dat genoegNiet verschillende topics maken. 1 is genoeg.. bewijs verzamelen en reporten. Je hebt hier net ook al een report over gemaakt dus kan het daar ook wel in.. maar ik zou zeggen record het
Nee, de glitch reporten duuuuhAls ik record dat iemand in mijn base staat is dat genoeg
Je durft ook niet tegen mij ;)@Harmen heb het ook al 2x gehad. Maar wij zijn nu ook bezig met wat extra lagen om het de TPGLITCHERS moeilijk te maken. Maar het ergste vind ik dat ze het altijd offline doen, Nooit durven te vechten als de faction online is -.-.
Ben zelf ook wel benieuwd hoe LookBehindYah binnen gekomen is?
Ik heb je nieuwe base gezien en zag direct wel dat ie heel makkelijk te glitchen is,
Maybe moet je dat ook aanpassen met anti glitch rooms ertussen, met bijv geen water erin
Ofbovenste 3 hokjes leeg laten zodat als ie,and home zet je daar je home zet inplaats van binnen
Ook kun je je eerste muur 1 dik maken met water aan buitenkant, dan lucht, dan 3 dikke muur,
Tpglitchen komen omdat je niet in water mag spawnen dus word je naar het dicht bijziende plek getelepoteerd[/QUOTE Of ze moeten gwn niet glitche :)
Ik ga me niet totdat niveau verlagen, ik backstab mensen niet. Wel triest dat je nog het nog steeds niet leert.Ik rek jouw