Och, of er moet een wonder gebeuren! ;)SnifSnif, de dag dat mensen topics juist en volledig plaatsen zal zeker nog niet voor morgen zijn denk ik! :p
wat waarschijnlijk niet zal gebeuren :POch, of er moet een wonder gebeuren! ;)
Dít is stoere taal! <3Arda, hij gebruikt geen hacks.
Jij bent gewoon overdreven slecht in pvp.
Misschien moet je eens survival of creative uitproberen.
Dan hoef je ook geen onzinnige topics aan te maken.
Bouw H4XArda, hij gebruikt geen hacks.
Jij bent gewoon overdreven slecht in pvp.
Misschien moet je eens survival of creative uitproberen.
Dan hoef je ook geen onzinnige topics aan te maken.
Wel dit specifieke geval ken ik niet zijn er wel druk mee bezig kan verklappen dat er 3 gods zijn en 2 legends op punt staan om geband te worden we verzamelen wat bewijs en diegene zullen het vanzelf merken. Wil hier mee zeggen dat niemand er mee weg komt we kunnen alleen niks zonder bewijs. Overigens omdat we zeer intensief met deze spelers bezig moeten zullen deze bans permanent zijn en onomkeerbaar.
Gisteren zijn er 3 elites en 2 legends en 1 god permanent van server geweerd naast een aantal spelers zonder rank!
Mvg Bliksem
Ik heb 3 report geplaatst waar het hoort bij de reports dus niet liegen jij :)SnifSnif, de dag dat mensen topics juist en volledig plaatsen zal zeker nog niet voor morgen zijn denk ik! :p
Ik heb 3 report geplaatst waar het hoort bij de reports dus niet liegen jij :)
Als dit mijn topic was niet hier. maarjaWat doet deze hier dan? :p
Als dit mijn topic was niet hier. maarja
De dag dat IEDEREEN het goed plaatst gaat helaas nooit gebeuren :POw ok, ik was even in de war! Haha ja maar ik bedoel de dag dat niemand meer op verkeerde plaats post! :)
Top, dat jij het goed doet! ;)