Hoi ik ben Lars/mariokart538 en ik ben gebanned voor x-ray met geen reden. Bij de partymine op 14-2-2016 maar ik had helemaal geen x-ray en ik geef toe dat ik wel hacks heb maar ik zet ze nooit aan. Dus daarom vind ik het heel lullig dat ik ben gebanned iedereen zegt ook dat ik hack maar dat is niet zo! Dauwdruppel heeft het verkeerd gezien want ik hackte serieus niet. Het was gewoon geluk dat 2 beacons op het zelfde pad lagen en daarom krijg ik zomaar 1 ban? Ik snap dit helemaal niet want ik ben gwn zomaar gebanned voor 1 maand dauwdruppel zij wel dat het duidelijk te zien was in de chat zei me vriend waarmee ik skypte, maar ik snap het echt niet sinds wanneer is geluk bannable? Ik zweer ik heb niks aan hacks meer ik heb ze nog wel op me com maar niet in me minecraft geinstalleerd laatmaar zeggen. Daarom vind ik het echt stom/dom dat ik zomaar 1 ban krijg ik snap dit nogmaals echt niet hiermee zou ik graag 1 unban willen aanvragen, want ik heb gewoon voor niks 1 ban gekregen @dauwdruppel
Mvg, Lars/mariokart538
Mvg, Lars/mariokart538