Yo!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
Hey lieve Haunted-vrienden,

Ik wil toch even iets van me laten weten :)

Het is een bewuste keuze geweest om Haunted even achterwege te laten, jullie hebben (vast) gemerkt dat ik (veel) afwezig was/ben, dit kwam en komt nog steeds door mijn weerstand en privé situatie. Ik heb een erg 'prikkelbare' en zwakke weerstand en ik word heel snel ziek, ben dus al een hele tijd grieperig en heb veel koorts. Daarnaast heb ik momenteel veel last van hooikoorts, dus ik heb amper energie om iets te doen. Zelfs na een middagje school ben ik uitgeput!

Tevens speelt mijn privésituatie mee : ben wekelijks een aantal keren in het ziekenhuis i.v.m. een operatie. Ik moet een zijtraject volgen voordat ik daarmee kan beginnen, dus dat vergt ook veel tijd (en inspanning :p). Ook heb ik volgende week tentamens en dan ook mijn enerlaatste kans om mijn Propedeuse te halen.. deze wil ik uiteraard halen!

Vandaar dat Haunted even op de 'tweede plaats' kwam te staan. Na/tijdens volgende week zal ik weer meer online komen en zal ik alles weer in gang zetten @magazine, want volgens mij kunnen ze niet zonder me xD Ik begin al wat meer energie te krijgen.. zal wel aan het mooie lenteweer liggen??? (ha ha) :p

Guys, ik mis jullie en tot gauw.

Big kiss&hugg van mij!
forever-friends-stamp-lots-of-love-278-p.jpg

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Aww... Poor Maar...

Succes skattie! We zien je vast snel terug!

Xx Steef

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
160
147
204
27
westervoort
beterschap mara:( hopelijk tot zo snel mogelijk wanneer dat dan ook mag zijn ;)

Survivalars641

Niet Verified
1 dec 2014
27
2
109
NH
beterschap!

monkeyking

Niet Verified
24 jun 2014
42
23
144
23
d' mouw
beterschap mara! <3
hopelijk kunnen we binnenkort weer survivalen en aan het magzine werken :)

275wolf

God
zwofly
zwofly ✔
God
30 sep 2014
125
20
174
Beterschap!!

Status
Niet open voor verdere reacties.