Zelfde island locatie, niet zelfde island

Status
Niet open voor verdere reacties.

astrotrooper

Niet Verified
10 jan 2016
6
0
25
Hallo,

Ik probeerde vandaag een eiland te maken, maar toen ik geteleport werd, kwam ik terecht op het eiland van 'YoloRuben'. Als ik probeerde te teleporten naar mijn eiland kwam ik steeds terecht op zijn eiland.
Ik heb geprobeerd te restarten, maar toen verdween YoloRuben's eiland. Ik kon vervolgens op het nieuwe eiland dingen doen, maar YoloRuben kon vervolgens helemaal niets breken. Andersom hebben we hetzelfde probleem.
We hebben geprobeerd om mij te kicken, maar dat werkte niet. Ook heb ik YoloRuben mij laten bannen van het island, maar dat zorgde ervoor dat ik helemaal niet meer op het eiland kon, ook niet als ik een nieuw eiland maakte via /island restart. dat zorgde er alleen voor dat YoloRuben's eiland verdween en al zijn voortgang verdween.

Hoe kan dit opgelost worden?

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
We gaan er vannacht naar kijken!

Last edited by a moderator:

astrotrooper

Niet Verified
10 jan 2016
6
0
25
Ik zag net dat het nog niet opgelost is, dus ik heb een ander account gepakt, daarmee een island gemaakt en mezelf geinvite.
Dit heeft gewerkt voor mij, ik kan alleen niet 'set warp location' rechten veranderen.

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
We konden oude islands idd niet fixen, deze zouden dan handmatig door ons verdwijderd moeten worden.
De setwarp locatie rechten gaan we wel maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.