D
Deleted member 9140
Guest
Heb je het recht om je screen niet te laten zien aan andere die denken dat je hacks hebt?
Zelf heb ik het zo'n 3 keer per week dat mensen m'n appdata willen zien enzo.
Nou vandaag had ik het een keertje andersom.
ik vroeg aan hem (hem is de verdachte(xD))om Skype, en dit vond het goed.
Hij wilde me niet alleen spreken dus hij adde me in een call(waarin ik overigens een enorm grote mond kreeg van de groep mensen die mij kilde).
Daarna vroeg ik hem om zijn screen waarop zijn antwoord was; ik Skype met mijn telefoon.
Om toch nog zijn screen te kunnen zien kwam ik met twee voorstellen.
Of je zet je camera aan en filmt je screen (want dat kan met Skype voor je telefoon(als webcam)) of je gaat op je pc Skype.
Dit deed hij dus niet.....
Mijn vraag: wat moet ik nu doen, is dit bewijs dat hij hackt of moet ik zijn hacks zien te vinden op een andere manier?
Alvast bedankt
Mvg Ruben aka pordleg
Zelf heb ik het zo'n 3 keer per week dat mensen m'n appdata willen zien enzo.
Nou vandaag had ik het een keertje andersom.
ik vroeg aan hem (hem is de verdachte(xD))om Skype, en dit vond het goed.
Hij wilde me niet alleen spreken dus hij adde me in een call(waarin ik overigens een enorm grote mond kreeg van de groep mensen die mij kilde).
Daarna vroeg ik hem om zijn screen waarop zijn antwoord was; ik Skype met mijn telefoon.
Om toch nog zijn screen te kunnen zien kwam ik met twee voorstellen.
Of je zet je camera aan en filmt je screen (want dat kan met Skype voor je telefoon(als webcam)) of je gaat op je pc Skype.
Dit deed hij dus niet.....
Mijn vraag: wat moet ik nu doen, is dit bewijs dat hij hackt of moet ik zijn hacks zien te vinden op een andere manier?
Alvast bedankt
Mvg Ruben aka pordleg