Zwijgrecht

• Topicstarter Deleted member 9140
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Deleted member 9140

Guest
Heb je het recht om je screen niet te laten zien aan andere die denken dat je hacks hebt?
Zelf heb ik het zo'n 3 keer per week dat mensen m'n appdata willen zien enzo.
Nou vandaag had ik het een keertje andersom.
ik vroeg aan hem (hem is de verdachte(xD))om Skype, en dit vond het goed.
Hij wilde me niet alleen spreken dus hij adde me in een call(waarin ik overigens een enorm grote mond kreeg van de groep mensen die mij kilde).
Daarna vroeg ik hem om zijn screen waarop zijn antwoord was; ik Skype met mijn telefoon.
Om toch nog zijn screen te kunnen zien kwam ik met twee voorstellen.
Of je zet je camera aan en filmt je screen (want dat kan met Skype voor je telefoon(als webcam)) of je gaat op je pc Skype.
Dit deed hij dus niet.....

Mijn vraag: wat moet ik nu doen, is dit bewijs dat hij hackt of moet ik zijn hacks zien te vinden op een andere manier?

Alvast bedankt

Mvg Ruben aka pordleg

D

Deleted member 9140

Guest
OW sorry verkeerde dit moet bij het vragenhoekje

Skull_Destroy

Supreme
T0G4_H1M1K097
T0G4_H1M1K097 ✔
Supreme
20 aug 2015
123
21
204
27
Antwerpen
Heb je het recht om je screen niet te laten zien aan andere die denken dat je hacks hebt?
Zelf heb ik het zo'n 3 keer per week dat mensen m'n appdata willen zien enzo.
Nou vandaag had ik het een keertje andersom.
ik vroeg aan hem (hem is de verdachte(xD))om Skype, en dit vond het goed.
Hij wilde me niet alleen spreken dus hij adde me in een call(waarin ik overigens een enorm grote mond kreeg van de groep mensen die mij kilde).
Daarna vroeg ik hem om zijn screen waarop zijn antwoord was; ik Skype met mijn telefoon.
Om toch nog zijn screen te kunnen zien kwam ik met twee voorstellen.
Of je zet je camera aan en filmt je screen (want dat kan met Skype voor je telefoon(als webcam)) of je gaat op je pc Skype.
Dit deed hij dus niet.....

Mijn vraag: wat moet ik nu doen, is dit bewijs dat hij hackt of moet ik zijn hacks zien te vinden op een andere manier?

Alvast bedankt

Mvg Ruben aka pordleg
je maakt het hier redelijk ingewikkeld, dat is zeker

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
dit is niet echt bewijs dat hij hackt... als hij hackt kan je hem het best recorden met dit gaan mods weinig kunnen doen
en natuurlijk heeft hij het recht om niets met jou te delen zeker als het buiten mc

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Ik heb vandaag ook eentje gescreenshared en hij had huzini en xray texutrepack ^^
Je zag het duidelijk dat hij het had gebruikt in het laatste uur en op het einde van het gesprek zegt hij :' Ik hack niet, ok?!'

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Screenshares doen wij niets mee en accepteren wij ook niet als bewijs. Spelers mag je nooit dwingen om een screenshare, en wij raden ook af om spelers om een screenshare te vragen.

D

Deleted member 9140

Guest
Screenshares doen wij niets mee en accepteren wij ook niet als bewijs. Spelers mag je nooit dwingen om een screenshare, en wij raden ook af om spelers om een screenshare te vragen.
Ty :D

Status
Niet open voor verdere reacties.