1.9 restart? (idee, geef je mening maar!)

Status
Niet open voor verdere reacties.

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Bonjour haunties

Zoals je al aan de titel kunt zien, vraag ik hier aan de staff, of er misschien een restart komt van factions?

Waarom? Wel, onlangs is hauned naar 1.9 omgezet, het zou dan ook fijn zijn moest er ook een 1.9 end komen.
Je kan nu wel 1.9 stuff maken, maar sommige dingen niet, vb de Elytra's ofzo, die moet je vinden denk ik toch.
Ook zou het handig zijn, want nu kan iedereen wat eerlijker money verdienen (hihi, dus ik verlies ook m'n 90k xD) , want de shop is nu in orde. Ik denk dat veel mensen dan wat meer factions gaan spelen...

En had jij veel spawners ofzo? Wel IEDEREEN verliest dan alles, dus je bent totaal niet de enige.

Dus, laat je mening hier onder even achter! En we zien wel :)
(Even 2 staffmembers taggen: @remymine @Wasted Penguin )

Mvg.

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
Bonjour haunties

Zoals je al aan de titel kunt zien, vraag ik hier aan de staff, of er misschien een restart komt van factions?

Waarom? Wel, onlangs is hauned naar 1.9 omgezet, het zou dan ook fijn zijn moest er ook een 1.9 end komen.
Je kan nu wel 1.9 stuff maken, maar sommige dingen niet, vb de Elytra's ofzo, die moet je vinden denk ik toch.
Ook zou het handig zijn, want nu kan iedereen wat eerlijker money verdienen (hihi, dus ik verlies ook m'n 90k xD) , want de shop is nu in orde. Ik denk dat veel mensen dan wat meer factions gaan spelen...

En had jij veel spawners ofzo? Wel IEDEREEN verliest dan alles, dus je bent totaal niet de enige.

Dus, laat je mening hier onder even achter! En we zien wel :)
(Even 2 staffmembers taggen: @remymine @Wasted Penguin )

Mvg.
Je kan nog steeds elytras vinden want je kan de dragon respawnen dus waarom zou dit nodig zijn.

Groetjes sneaky

xGodSpeedzZ_

Niet Verified
22 nov 2015
5
0
22
29
Dat wist ik niet...
Ik vind 1.8 fijner bij 1.9 regen je veeeeeeeeeeeeel te snel (vind ik) en wie gaat er noou een elytra dragen in wz? en de pvp is veel irritanter en er zijn nog steeds hackers. <3 1.8 <3

L

LeviboyNL

Guest
Ik vind 1.8 fijner bij 1.9 regen je veeeeeeeeeeeeel te snel (vind ik) en wie gaat er noou een elytra dragen in wz? en de pvp is veel irritanter en er zijn nog steeds hackers. <3 1.8 <3
We moeten toch mee gaan met de tijd, als je wat tegen 1.9 hebt kun je beter bij notch gaan zeuren :p
Het probleem met de elytra's is opgelost want je kan de enderdragon gwn respawnen, dus no worry's en maak er met zn allen wat leuks van :)

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
We moeten toch mee gaan met de tijd, als je wat tegen 1.9 hebt kun je beter bij notch gaan zeuren :p
Het probleem met de elytra's is opgelost want je kan de enderdragon gwn respawnen, dus no worry's en maak er met zn allen wat leuks van :)
Toen ik nog thn speelde stond er '1.9 met 1.8 PVP'
NOOIT maar dan ook NOOIT is er 1.8 pvp geweest op factions

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Toen ik nog thn speelde stond er '1.9 met 1.8 PVP'
NOOIT maar dan ook NOOIT is er 1.8 pvp geweest op factions
Plugin stond erop van ons, werkte helaas niet samen met de factions plugin. Factions is nu weg, dus daar hoeven we ons geen zorgen meer om te maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.