1.9

Status
Niet open voor verdere reacties.

778844

Niet Verified
5 apr 2015
5
1
72
24
ik kijk echt uit naar de update 1.9 wie informatie over de nieuwe dingen wil like dan wie dit leuk vind like dan ook!!!!!!!!!!

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Ik vind het een verschrikkelijke update, ze hebben pvp zwaar insert cursing.

En verschrikkelijke manier om "likes" te krijgen trouwens:
"Wie informatie over de nieuwe dingen wil like dan wie dit leuk vind like dan ook!!!!!!!!!!"

D

Datdus

Guest
1.9 ziet er goed uit naar mijn mening. Lekker onder water bouwen, en rondvliegen met vleugels. Ik geef niet zoveel om de pvp dingen. Ook met die tweede hand er bij etc, meh.

• Like
Reactions: Toto_de_blije

Maar

Niet Verified
13 aug 2015
29
35
119
24
Zolang er niet al te veel blocks bij komen, vind ik het goed.
Ik zou er niet aan moeten denken dat mensen straks gaan zeggen dat mijn gebouwen out-dated zouden zijn!

Ik vind Minecraft leuk genoeg nu.
Het enige wat ik nog mis zijn cavia's die, natuurlijk, niet te doden zijn en de Minecraft wereld zullen veroveren.

Ik houd van dromen!

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
1.9 lijkt me zeker leuk :D

Er nu zullen er vast weer mensen reageren van:
1.9 is slecht van pvp is stom etc.
Niet nodig :)

• Like
Reactions: Toto_de_blije

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland
1.9 lijkt me zeker leuk :D

Er nu zullen er vast weer mensen reageren van:
1.9 is slecht van pvp is stom etc.
Niet nodig :)
Niet nodig? Kun je dat uitleggen want gapple pvp wordt bijvoorbeeld al verpest:p(Geen vijandelijkheid, vat het niet zo op)

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Niet nodig? Kun je dat uitleggen want gapple pvp wordt bijvoorbeeld al verpest:p(Geen vijandelijkheid, vat het niet zo op)

Precies, als je niet vaak genoeg pvp speelt snap je het niet. Pvp is niet verpest het is anders, ik vind het alleen verpest.

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Precies, als je niet vaak genoeg pvp speelt snap je het niet. Pvp is niet verpest het is anders, ik vind het alleen verpest.
Nee, alle pvpers vinden het verpest :P

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Als je geen ´pvper´ bent kun je beter geen mening gaan geven over 1.9 pvp.
En het is wel degelijk bekend over de hele wereld dat 1.9 slechte invloed gaat hebben op de pvp.
Ik pvp...!

xFlameburst

Niet Verified
24 sep 2015
6
0
85
26
Drenthe
Jongens, het is gewoon wat minder OP Gemaakt, je went er zelf wel aan na een tijdje.
Ik vind het niet eens zo erg, het wordt nu tenminste wat lastiger om iemand te doden.
Nu sta je 3-10 minuten op iemand in te hakken om de persoon dood te krijgen door die gapples
Vind het veel beter dat ze het nerfen. Het spel mag wel wat lastiger worden PVP wijs.

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Jongens, het is gewoon wat minder OP Gemaakt, je went er zelf wel aan na een tijdje.
Ik vind het niet eens zo erg, het wordt nu tenminste wat lastiger om iemand te doden.
Nu sta je 3-10 minuten op iemand in te hakken om de persoon dood te krijgen door die gapples
Vind het veel beter dat ze het nerfen. Het spel mag wel wat lastiger worden PVP wijs.

W8, dus als het lastig is om iemand te killen is het slecht, maar als het PVP wijs is, mag het wel lastiger?

xFlameburst

Niet Verified
24 sep 2015
6
0
85
26
Drenthe
W8, dus als het lastig is om iemand te killen is het slecht, maar als het PVP wijs is, mag het wel lastiger?

Huh waar heb jij het over? Ik zeg dat het nu wat te lang duurt om iemand te killen, het is juist mooier dat pvp nu wat lastiger word want dan kan je ook goed worden in het spel. Nu is het gapple eten en strafen en in hakken *Klik* *klik*. en in 1.9 kijk dan heb je tenminste tactiek gebruik je schild of gebruik je 2 zwaarden, en dan kan je ook geskilled worden met de wapens die je gebruikt. Nu is het 1 wapen en daar doe je het maar mee. Niet alle veranderingen zijn slecht jongens.

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Huh waar heb jij het over? Ik zeg dat het nu wat te lang duurt om iemand te killen, het is juist mooier dat pvp nu wat lastiger word want dan kan je ook goed worden in het spel. Nu is het gapple eten en strafen en in hakken *Klik* *klik*. en in 1.9 kijk dan heb je tenminste tactiek gebruik je schild of gebruik je 2 zwaarden, en dan kan je ook geskilled worden met de wapens die je gebruikt. Nu is het 1 wapen en daar doe je het maar mee. Niet alle veranderingen zijn slecht jongens.

Ik zal het uitleggen:
Killen van mensen: Duurt te lang en dus te lastig.
Pvp: Moet lastiger worden.

En precies, hier klopt niks van, maar dit zeg je...

Status
Niet open voor verdere reacties.