Niet nodig? Kun je dat uitleggen want gapple pvp wordt bijvoorbeeld al verpest:p(Geen vijandelijkheid, vat het niet zo op)1.9 lijkt me zeker leuk :D
Er nu zullen er vast weer mensen reageren van:
1.9 is slecht van pvp is stom etc.
Niet nodig :)
Niet nodig? Kun je dat uitleggen want gapple pvp wordt bijvoorbeeld al verpest:p(Geen vijandelijkheid, vat het niet zo op)
Nee, alle pvpers vinden het verpest :PPrecies, als je niet vaak genoeg pvp speelt snap je het niet. Pvp is niet verpest het is anders, ik vind het alleen verpest.
Klopt, alle pvpers vinden het verpest :p
Dan is klopt beter op zijn plaats dan neeJe zei IK vind..
1.9 lijkt me zeker leuk :D
Er nu zullen er vast weer mensen reageren van:
1.9 is slecht van pvp is stom etc.
Niet nodig :)
Ik pvp...!Als je geen ´pvper´ bent kun je beter geen mening gaan geven over 1.9 pvp.
En het is wel degelijk bekend over de hele wereld dat 1.9 slechte invloed gaat hebben op de pvp.
Jongens, het is gewoon wat minder OP Gemaakt, je went er zelf wel aan na een tijdje.
Ik vind het niet eens zo erg, het wordt nu tenminste wat lastiger om iemand te doden.
Nu sta je 3-10 minuten op iemand in te hakken om de persoon dood te krijgen door die gapples
Vind het veel beter dat ze het nerfen. Het spel mag wel wat lastiger worden PVP wijs.
W8, dus als het lastig is om iemand te killen is het slecht, maar als het PVP wijs is, mag het wel lastiger?
Huh waar heb jij het over? Ik zeg dat het nu wat te lang duurt om iemand te killen, het is juist mooier dat pvp nu wat lastiger word want dan kan je ook goed worden in het spel. Nu is het gapple eten en strafen en in hakken *Klik* *klik*. en in 1.9 kijk dan heb je tenminste tactiek gebruik je schild of gebruik je 2 zwaarden, en dan kan je ook geskilled worden met de wapens die je gebruikt. Nu is het 1 wapen en daar doe je het maar mee. Niet alle veranderingen zijn slecht jongens.