Ik zal het uitleggen:
Killen van mensen: Duurt te lang en dus te lastig.
Pvp: Moet lastiger worden.
En precies, hier klopt niks van, maar dit zeg je...
Mag ik je dan vragen wat je er vervelend is aan de lange gevechten?Jij snapt het niet echt helemaal volgens mij, ik zeg dat ze het vechten JUIST LASTIGER MOETEN MAKEN Omdat het nu easy is. Het gevechten duren te lang ik zeg niet dat het vechten nu lastig is.
Dat is juist het leuke.. Dat het lang duurt!DAT HET TE LANG DUURT
Dat het soms lang duurt is soms wel leuk, maar battles kunnen niet wel 3-5 minuten lang duren. Dat slaat nergens meer op, en daarom ben ik blij dat ze het ook een beetje generft hebben en er nieuwe wapens in hebben gezet. Je merkt echt totaal niks van de nerf op het begin, en je went er na 1 dag al na geloof mij maar.Dat is juist het leuke.. Dat het lang duurt!
Ik hoop dat de PvP servers 1.8 blijven of beter 1.7 wordtDat het soms lang duurt is soms wel leuk, maar battles kunnen niet wel 3-5 minuten lang duren. Dat slaat nergens meer op, en daarom ben ik blij dat ze het ook een beetje generft hebben en er nieuwe wapens in hebben gezet. Je merkt echt totaal niks van de nerf op het begin, en je went er na 1 dag al na geloof mij maar.
DAT HET TE LANG DUURT
Je probeert mij als 1 of andere downer neer te zetten door te zeggen dat ik het niet begrijp, en dan kan je mij niet eens normaal beantwoorden. lol
Dat!Laten we een 1,5 maand oud topic lekker opgraven, goed idee!