1.9

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Ik heb een video gezien waar ze in 1.9 een 1v 1 gaan doen.. ff serieus, 1.9 pvp is nog langer..

xFlameburst

Niet Verified
24 sep 2015
6
0
85
26
Drenthe
Ik zal het uitleggen:
Killen van mensen: Duurt te lang en dus te lastig.
Pvp: Moet lastiger worden.

En precies, hier klopt niks van, maar dit zeg je...

Jij snapt het niet echt helemaal volgens mij, ik zeg dat ze het vechten JUIST LASTIGER MOETEN MAKEN Omdat het nu easy is. Het gevechten duren te lang ik zeg niet dat het vechten nu lastig is.

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Jij snapt het niet echt helemaal volgens mij, ik zeg dat ze het vechten JUIST LASTIGER MOETEN MAKEN Omdat het nu easy is. Het gevechten duren te lang ik zeg niet dat het vechten nu lastig is.
Mag ik je dan vragen wat je er vervelend is aan de lange gevechten?

xFlameburst

Niet Verified
24 sep 2015
6
0
85
26
Drenthe
Dat is juist het leuke.. Dat het lang duurt!
Dat het soms lang duurt is soms wel leuk, maar battles kunnen niet wel 3-5 minuten lang duren. Dat slaat nergens meer op, en daarom ben ik blij dat ze het ook een beetje generft hebben en er nieuwe wapens in hebben gezet. Je merkt echt totaal niks van de nerf op het begin, en je went er na 1 dag al na geloof mij maar.

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Dat het soms lang duurt is soms wel leuk, maar battles kunnen niet wel 3-5 minuten lang duren. Dat slaat nergens meer op, en daarom ben ik blij dat ze het ook een beetje generft hebben en er nieuwe wapens in hebben gezet. Je merkt echt totaal niks van de nerf op het begin, en je went er na 1 dag al na geloof mij maar.
Ik hoop dat de PvP servers 1.8 blijven of beter 1.7 wordt

xFlameburst

Niet Verified
24 sep 2015
6
0
85
26
Drenthe
Je probeert mij als 1 of andere downer neer te zetten door te zeggen dat ik het niet begrijp, en dan kan je mij niet eens normaal beantwoorden. lol

Waarom direct aggresive mode dan? ik probeer dat niet eens ik probeer je iets uit te leggen en dan switch jij naar iets
waar ik niet eens over hebt... Ik reageer hier ook niet meer slaat nergens op dit.

Status
Niet open voor verdere reacties.