L
LeviboyNL
Guest
Miss omdat de server nu nog gesloten is :)jama, als ik nu ga joine word ik er toch uitgegooit...
Miss omdat de server nu nog gesloten is :)jama, als ik nu ga joine word ik er toch uitgegooit...
neenn da is bij elke server waarop ik speel, men pc kan geen 1.9 aan fsoMiss omdat de server nu nog gesloten is :)
Miss helpt het als je dit download: https://www.java.com/nl/download/neenn da is bij elke server waarop ik speel, men pc kan geen 1.9 aan fso
Geen zin, ik zal er wel mee lere leven denkikMiss helpt het als je dit download: https://www.java.com/nl/download/
Niet zo slim, ik kan je natuurlijk niet dwingen om dat te downloaden, maar mocht je ooit nog haunted willen spelen zal het toch moeten :')Geen zin, ik zal er wel mee lere leven denkik
Maar de hitdelay staat uit eh..Wat ik niet begrijp is dat zoveel mensen er een enorm probleem van maken omdat slechts één functie van 1.9 hun tegenvalt. Denk aan al die andere leuke dingen die 1.9 biedt en niet alleen maar aan de combat. Overigens, wat anderen ook al zeggen, is 1.9 PvP veel eerlijker. Het maakt nu niet persee uit of je een goeie muis hebt of niet, aangezien iedereen even snel kan slaan
I know, maar stel dat Haunted ook qua PvP helemaal naar 1.9 zou gaan, dan zou ik het persoonlijk een stuk eerlijker vindenMaar de hitdelay staat uit eh..
zelfs de maker wilt 1.9 ;)Weetje, ik ben gewend aan HN 1.9 en maakt me eigk niet meer uit. Mag misschien ook wel helemaal 1.9 worden
Alle goeie PvP'ers beoordelen die post natuurlijk als negatief, maar ik vind dat zij niet objectief. Als jij niet goed kon PvP'en zou je deze update toch omarmenI know, maar stel dat Haunted ook qua PvP helemaal naar 1.9 zou gaan, dan zou ik het persoonlijk een stuk eerlijker vinden
Ik ben een ''goede'' pvper, en hoe ik begon met zeuren in dit topic, is mijn gedachte veranderd. Ik vind 1.9 ook veel eerlijker! Het is toch niet spannend als je iemand hebt die 3.5CPS heeft en iemand hebt die 15CPS heeft.Alle goeie PvP'ers beoordelen die post natuurlijk als negatief, maar ik vind dat zij niet objectief. Als jij niet goed kon PvP'en zou je deze update toch omarmen
Dankje. Iemand die me begrijpt :)Ik ben een ''goede'' pvper, en hoe ik begon met zeuren in dit topic, is mijn gedachte veranderd. Ik vind 1.9 ook veel eerlijker! Het is toch niet spannend als je iemand hebt die 3.5CPS heeft en iemand hebt die 15CPS heeft.
Euhm tjhaa.. Mn laptop is echt niet 6 jaar ofzo morgen. En btw tis versie niet verzie ;3Beste Haunties
Wat een gezeur allemaal weer om zoon stomme minecraft verzie, ik snap het probleem ook niet helemaal meer hoor guys. 1.9 is een combat update en er staat dat de pvp (combat dus) gwn op 1.8 blijft staan dus ik snap om eerlijk te zijn niet waar jullie nou een probleem van maken...
Bovendien wen je wel aan 1.9 zoals @vipwachtwoord al zij!
en dat 1.9 laggt licht aan je pc, die word ook een dagje ouder ;)
Mvg. Levi
Of iemand met 6 ms en ik met 31 msIk ben een ''goede'' pvper, en hoe ik begon met zeuren in dit topic, is mijn gedachte veranderd. Ik vind 1.9 ook veel eerlijker! Het is toch niet spannend als je iemand hebt die 3.5CPS heeft en iemand hebt die 15CPS heeft.
ik ben geen goede pvp'er en tochvind ik 1.9 maar nietsAlle goeie PvP'ers beoordelen die post natuurlijk als negatief, maar ik vind dat zij niet objectief. Als jij niet goed kon PvP'en zou je deze update toch omarmen