2 vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

LnyTnz

Niet Verified
30 mrt 2015
1
0
40
24
Huis
Beste Haunted Mc'ers,

Ik ga 2 dingen bespreken hier.
1, Ik ga me voorstellen
2, Een vraag je stellen

1, Ik ben nieuw hier dus ik ga me even voorstellen. Ik ben Jurre Terpstra ook wel LooneyyTunezz. Ik speel sinds kort op deze server. Ik speel prison(rank m) en ik speel paintball. Verder speel ik al vrij lang minecraft. Ik ben moderator op een server. Maar ik moet afleiding hebben anders is het niet leuk meer. Wat vind ik leuk: Gamen, en uh de gebruikelijke huis tuin en keuken dingen. Heb je een vraag aan me? Stel hem gerust!

2, Ik wou gaan doneren van het weekend maar kwam erachter dat je alleen met PayPal kan doneren. Ik had daarover 2 vraagjes, 1Komt er een andere betaal mogelijkheid? Zo niet dan vraag 2, zou iemand voor mij kunnen doneren, bv: jij doneert €50 dan krijg jij van mij via welke manier jij wilt een paysafecard code doorgestuurd van het bedrag dat jij voor mij doneert, in dit geval €50 euro.

Mvg , Jurre Aka LooneyyTunezz

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
1. Welkom aan boord zou ik zeggen , en veel speelplezier hier bij haunted.
2. Je wilt graag doneren voor een rank lees ik, het beste wat je kunt doen is vragen aan remymine of je kan doneren via een bank (Ideal) Om een ander dat te laten doen wat je voorsteld is te gevaarlijk

LnyTnz

Niet Verified
30 mrt 2015
1
0
40
24
Huis
1. Welkom aan boord zou ik zeggen , en veel speelplezier hier bij haunted.
2. Je wilt graag doneren voor een rank lees ik, het beste wat je kunt doen is vragen aan remymine of je kan doneren via een bank (Ideal) Om een ander dat te laten doen wat je voorsteld is te gevaarlijk
Dankjewel, maar zou PSC ook mogelijk zijn? Ik krijg me werk geld contant. Dus dan zou ik het eerst moeten storten of ik moet met me ouders overleggen.

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Als eerste, Welkom op de server! Hoop dat je het hier leuk zal hebben!

En, ik zou je alsnog aanraden om geld op je rekening te storten, dat geld weer als PayPal Saldo op een paypal account te doen, en daarmee te betalen. Dit is toch wel een van de veiligste manieren, en het duurt minder lang! (Tenzij jij en Remy zelfde bank hebben). Via PayPal saldo zal het hooguit 10 minuutjes duren (meestal instant) om je rank te krijgen in-game.

Ik heb wel verhalen doorgekregen dat via bank betalen soms weken kan duren... Heb er zelf het geduld niet voor hoor!

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland
Er is tog niets mis met god ik ga dat waarschijnlijk ook kopen.
altans welkom op de forum en HN
mvg
Nou er is niks mis mee maar eerst wou ik vragen: "wat wil je gaan doneren?"
Maar toen zag ik de 50,- staan dus dan kwam het een beetje dom over xD.
Dus heb ik er dit van gemaakt:
Welkom op de server en een vraagje wil je god doneren?

Status
Niet open voor verdere reacties.