Aantal leden in een faction en afk staan voor power

Status
Niet open voor verdere reacties.

skyblockdylan

Niet Verified
18 mei 2016
123
24
134
Ik heb een vraag:
Hoe kan het dat sommige factions meer dan 30 leden hebben en bij spawn staat maximaal 30 leden en sommige factions zelfs 43 leden hebben en daarvan zijn er maar maximaal 5 van online dat is dan alleen maar voor de power want de meeste hebben geen rank bij hun faction en kunnen dus niks, zou eerlijker zijn als hun power dan ook niet meetelt ofzoiets.
Lijkt mij leuker als er meerdere factions zijn met minder leden zodat iedereen geraid kan worden en dat je niet akf kan staan zolang je wilt voor power. (dit is mijn mening)
 

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
188
31
234
20
ja klopt @remymine @Datdus @Shockerz de balans in factions is niet meer goed op die manier stel dat die 43 mensen elke 3dagen komen en kit raid doen dan hebben ze elke 3 dagen 43 Creeper eggs is niet bepaald fair
 

Trouwring

Niet Verified
25 jun 2016
133
29
142
Braboland
Ik speel niet vaak ''/factions'' maar ik vind 't wel oneerlijk dat deze factions dan wel meer power hebben met leden die 'r nooit echt zijn. En natuurlijk de items die ze dan met hun kits krijgen om de 3 dagen. Waarschijnlijk komen ze in ''/factions'' geven ze hun kit en zijn ze weg.
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Dan moeten de kits maar aangepast worden of.. de kits moeten maar 1x gebruikt kunnen worden.
 

ChicChinouk

Moderator
Staff member
chicchinouk
chicchinouk ✔
Moderator
28 apr 2014
18
43
229
Rotterdam
Ik zal dit aan Remy laten weten, ik denk inderdaad niet dat dit de bedoeling is !
 

skyblockdylan

Niet Verified
18 mei 2016
123
24
134
En het respect voor andere spelers is ook ver te zoeken als je iemand niet mag ignore of negeer hem maar respecteer andere mensen en ga niet iemand zwart zitten maken in de chat
32.png
Naam: pietervv - Datum: 07.01.2017 - Server:Factions

[16:39:45] nee hoor
[16:39:53] jij kan er niet tegen dat je geen faction kan vinden ofzo?
[16:40:22] ach dylan161005 komt ook weer :)
[16:40:29] dylan161005 het enige wat jij kan is zeuren volgens mij
[16:40:38] en zo sta je op de hele server bekend dylan161005
[16:41:03] dylan161005 jij kan niet tegen factions dus hoezo speel je het dylan161005?
[16:41:12] en nu gaat ie weer negeren
[16:41:16] zoals gewoonlijk
[16:41:22] dylan161005 is zo voorspelbaar
[16:41:24] :P
[16:41:37] xd
[16:41:53] captainlion66
[16:41:58] moet ik bang zijn voor jou?
[16:42:01] hahha
[16:42:10] wij raiden je zo weer als je doorgaat captainlion66
[16:42:22] uitlokken?
[16:42:28] jawel..
[16:42:32] je zit in plussers..
[16:42:34] slimpie
[16:42:55] grappig dat ik er net stond captainlion66
 
Laatste update:

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
En het respect voor andere spelers is ook ver te zoeken als je iemand niet mag ignore of negeer hem maar respecteer andere mensen en ga niet iemand zwart zitten maken in de chat
32.png
Naam: pietervv - Datum: 07.01.2017 - Server:Factions

[16:39:45] nee hoor
[16:39:53] jij kan er niet tegen dat je geen faction kan vinden ofzo?
[16:40:22] ach dylan161005 komt ook weer :)
[16:40:29] dylan161005 het enige wat jij kan is zeuren volgens mij
[16:40:38] en zo sta je op de hele server bekend dylan161005
[16:41:03] dylan161005 jij kan niet tegen factions dus hoezo speel je het dylan161005?
[16:41:12] en nu gaat ie weer negeren
[16:41:16] zoals gewoonlijk
[16:41:22] dylan161005 is zo voorspelbaar
[16:41:24] :P
[16:41:37] xd
[16:41:53] captainlion66
[16:41:58] moet ik bang zijn voor jou?
[16:42:01] hahha
[16:42:10] wij raiden je zo weer als je doorgaat captainlion66
[16:42:22] uitlokken?
[16:42:28] jawel..
[16:42:32] je zit in plussers..
[16:42:34] slimpie
[16:42:55] grappig dat ik er net stond captainlion66
Ahum..
 

pietervv

Supreme
pietervv
pietervv ✔
Supreme
31 dec 2015
24
1
84
Beste Dylan,
Zoals je weet moet je chatreports in een ticket versturen, best wel gek dat je alleen mijn chatreport laat zien en die van jezelf niet. Daarin daag je mij ook uit enz. De factions plugin staat 50 leden toe, dus of de plugin is fout of het bordje is fout. Verder over die power, je mag mensen gewoon vragen in je faction en als ze te lang niet online komen worden ze automatisch eruitgezet door de plugin. Verder zeur jij best vaak op factions over alles en nog wat, zoals dat factions maar 5 leden mogen hebben enz. Stop hiermee aub, het heeft geen zin... En over de kits: 1 keer in de 3 dagen kan je kit raid, dit is best al weinig dus nog minder doen zou ik niet doen. En elke dag je eigen 'rank' kit is best wel normaal dat je die 1 keer per dag kan doen. Dan heb ik ook nog vragen: Hoe kan het dat er op de spawn bij regels staat dat je geen mods die in je voordeel werken mag hebben, dat een faction lid van Dylan die toch heeft? Hij vertelde vandaag dat hij een mod heeft waardoor hij de faction map kon downloaden en alles in andere hun base kon zien. Hij ging ook nog vertellen dat die in een base kon glitchen maar dat die dit niet ging doen. Hoe kan dit dan? Verder is het ook niet de bedoeling om tokens te scammen, wat jij/Max wel deden. Jullie hadden namelijk spawners gekocht en gaven maar de helft van de tokens die waren afgesproken. Volgens mij heeft Doctorbosch hier ook een report voor aangemaakt. Verder zou ik Dylan161005 met klem willen vragen om ermee te stoppen om mij zwart te maken. Zoals hij wist ( en wat al meerdere keren tegen hem verteld is ) moet je chatreports in een ticket zetten en niet hier. Dit puur en alleen maar om mij zwart te maken. Oh en over jou zwart maken: Het is gewoon zo dat jij altijd iedereen aan het negeren bent en als jij iets vraagt moet opeens iedereen reageren, Meerdere mensen zeiden ook dat ze het irritant vinden dat je negeert terwijl je er wel bent en die mensen niks verkeerd tegen je zeggen. Volgens mij is dit gewoon de waarheid dat ik zei dat je aan het negeren was. Ik geef toe dat het misschien wat onaardig was en ik het beter niet kon typen.
Mvg,
Pietervv
 

pietervv

Supreme
pietervv
pietervv ✔
Supreme
31 dec 2015
24
1
84
DimiPower,
Jij speelt volgens mij nooit Factions dus weet je denk ik niet echt waar je het over hebt :P.
De kit maar 1 kunnen gebruiken is niks...
 

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
188
31
234
20
DimiPower,
Jij speelt volgens mij nooit Factions dus weet je denk ik niet echt waar je het over hebt :P.
De kit maar 1 kunnen gebruiken is niks...
Man pieter pieter pieter pfffffff zo over mijn vrienden praten dat heb ik niet graag ;) maar daar terzijde.
Wat @dylan161005 zegt is waar ik heb ook al de discussie ondergaan met pietervv en pieter je hebt zelf admin enzo in je faction dus ga niet lopen zeggen dat @dylan161005 misbruikt maakt van mods kit raid is ofcourse weing voor om de 3dagen maar met bijna 50 players in je factions heb je wel een grote voorsprong met kleinere factions.Je zegt ook dat wij jaloers zijn maar dat is niet waar Er speelt bijna niemand door jou op factions wrm zou iemand stel ze worden geraid terwijl ze online zijn kunnen jullie met 45+/- man hun killen de meetse factions hebben 5 max 15 leden iedereen joint jullie omdat ze geen andere mogelijkheid hebben stel ze maken een eigen fac dan gaan jullie ze raiden met zen 45 is niet bepaald fairplay he en je begint @dylan161005 te beschuldegen voor tk scam heb je daar bewijs voor want dat is een zware beschuldiging.en ik kan je verzekeren dat @dylan161005 welzeker een factions speler was want hij was de enigedie vaak online kwam voor dat factions een tijdje weg was.Jij speelde toen nog niet jij bent degene zonder factions ervaring doe eerst wat research voor je oordelen geeft.
Mvg.Jefke
 

pietervv

Supreme
pietervv
pietervv ✔
Supreme
31 dec 2015
24
1
84
Beste Jefke,
waarschijnlijk maak jij dezelfde fout als Max, ik bedoel met 'mods' geen moderators maar mods van hacks...
Er zitten geen 50 leden in mn faction dus.
Een gevecht doen we nooit met meer dan 7 man uit onze eigen faction, dus ook opgelost. Jefke ik zei over scammen dat Max dat deed. Jefke ik weet zeker dat ik meer faction ervaring heb, stil dus maar weer....
Oh ja voor bewijs voor tokens scammen: er is een getuige. (dat is dus de gedupeerde.)
 

PRISON xSTAN_

Niet Verified
2 aug 2016
6
2
47
21
mensen stop met zeuren wij invite gwn mensen wij zijn gwn goed in nl tiemen dat jullie dat niet zijn niet mijn probleem gaan jullie nou bij elke goeie fac janken dat ze te goed zijn plz ..... stop gwn
 

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
188
31
234
20
Goeie fac hah tryhard een goeie fac heeft geen 40 man nodig een fac met 10 mensen kunne 4 keer zo goed zijn een getuige is niets je kunt ze omkopen enzo het gaat om echt bewijs record,screenshots niet over een "getuige" ik had met jou iemand proberen te "raiden" en zo goed waren jullie niet bezig man effe serieus. dan staan jullie ergens in een claim die je kon over claimen maar als je natuurlijk factions niet kent en niet ervaren bent kan je dat ofcourse niet weten he ;)
 

skyblockdylan

Niet Verified
18 mei 2016
123
24
134
Verhaaltjes vertellen kan iedereen kom met bewijzen pieter en zet al je reports en screens van wat ik gezegd heb dan hieronder van mods , scam en alle beschuldigen die je over mij typt. Wie stelt moet bewijzen. Anders is alles wat je hebt getypt een leugen Dus zet ze maar hier in het openbaar. En ik heb er geen chatreport van gemaakt omdat ik wil dat je mij met rust laat zoals ik nu al heel vaak aan je hebt gevraagd en van mij hoef je niet gemute te worden maar mij ingore zoals ik jou negeer maar je blijft maar tegen me typen wat wil je van me!!!!!!
 

skyblockdylan

Niet Verified
18 mei 2016
123
24
134
mensen stop met zeuren wij invite gwn mensen wij zijn gwn goed in nl tiemen dat jullie dat niet zijn niet mijn probleem gaan jullie nou bij elke goeie fac janken dat ze te goed zijn plz ..... stop gwn
250 power en 125 geclaimd land heeft niks met goed te maken.
Tevens gaf ik aan het begin van het topic mijn mening staat er duidelijk bij dus stan lees eerst goed waar iets over gaat voordat je iets typt.
 

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
188
31
234
20
Verhaaltjes vertellen kan iedereen kom met bewijzen pieter en zet al je reports en screens van wat ik gezegd heb dan hieronder van mods , scam en alle beschuldigen die je over mij typt. Wie stelt moet bewijzen. Anders is alles wat je hebt getypt een leugen Dus zet ze maar hier in het openbaar. En ik heb er geen chatreport van gemaakt omdat ik wil dat je mij met rust laat zoals ik nu al heel vaak aan je hebt gevraagd en van mij hoef je niet gemute te worden maar mij ingore zoals ik jou negeer maar je blijft maar tegen me typen wat wil je van me!!!!!!
you got a fan boy bro xD
 

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
188
31
234
20
Pieter wees nou gwn effe eerlijk man er is niemand hier die tot nu toe heeftgezegt dat je gelijk had en dit en dat iedereen heef tot nu toe de zelfe mening als ik en dylan
 

skyblockdylan

Niet Verified
18 mei 2016
123
24
134
effe eerlijk jij bent toch gestopt met factions vanwege dat soort mensen als pieter?
Ik speel nu meer skyblock maar factions (speelde ik altijd totdat het er niet meer was) blijf ik leuk vinden maar niet op deze manier daarom heb ik ook dit topic gemaakt. Ik negeer hem continu maar hij moet mij niet zwart gaan maken in de chat dan ga je bij mij echt te ver en dan ook nog andere opstoken maar dat gedrag zegt meer over hem dan over mij!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.