Hey Haunties
[EDITED]
Ik hoop hierbij weer voldoende te hebben geïnformeerd.
Mvg Remy & Staff
[EDITED]
Mvg Remy & Staff
de ranks di je al gekocht hebt of koopt voor vrijdag/zaterdag behoud je en het komt door mojang eula dat ze maar 1 rank gaan gebruiken dus miss komen ze wel terug maar si niet zekeropdid moment berijp ik dus uit did bericht dat er op het eerst emoment een rank is maar als er mogelijk heden zijn er meer zullen komen maar woorden als er dan meer komen woord er dan onhouden welke mensen welke ranks hebben?? want niet lek rank is even duur namelijk
survival 2 blijft waarschijnlijk behouden dat kon je zien in de post van remy die vandaag was
Helemaal correct.Dus als ik het begrepen heb. Als je een rank koopt voor de server open gaat Blijf je de functies behouden , na dat de server open gaat kun je nog alleen
de VIP rank kopen.
ik vind dit best een mooie oplossing misschien kan @remymine of @Kogetsoo hier iets meeKlein vraagje? Mensen die altijd survival3 spelen en ook (survival2) krijgen die de kans weer om claims overtezetten? En dit keer niet alleen gebouwen maar ook spullen huis,chestinhoud spawner?
Zoniet een passelijk vergoeding?
ik had ook een spin spawner. :(maar ik heb heel veel gespeeld op survival3 ik had er 11 dia blocks 7 elytra's en nog veel meer. ik had ook heel veel tokens. maar ik vind het ergste dat alles dan weg is. dus ook survival3.
Klein vraagje? Mensen die altijd survival3 spelen en ook (survival2) krijgen die de kans weer om claims overtezetten? En dit keer niet alleen gebouwen maar ook spullen huis,chestinhoud spawner?
Zoniet een passelijk vergoeding?
Komen er meer ranksHey Haunties
In dit nieuwsbericht komen aanvullingen op het nieuwsbericht van gisteren over de stap die de server terug gaat. Enkele punten zullen hier verder uitgewerkt worden.
Currencies
We hebben besloten de server currency niet te veranderen. De naam van de Gems gaan veranderen naar Tokens op Creative, SkyWars, Vanilla en hub en zullen op dezelfde database zijn aangesloten als de survival tokens database.
Om problemen te voorkomen met de overige servers hebben we besloten Skyblock, Miners en Mixed op hun eigen currency te laten blijven draaien. Deze zullen niet overgaan in het tokens systeem.
We trachten in de toekomst nieuwe server of vernieuwde server wél op dit tokens systeem aan te sluiten.
VIP Rank
De VIP rank gaat 20 euro kosten en zal vooral worden gezien als donatie richting ons om de server online te houden en dus de kosten te dekken.
We mogen hier volgens de EULA alleen nog features aan toe voegen die de gameplay niet al te veel beïnvloeden en dit zal dus betekenen dat de rank vooral zal bestaan uit cosmetische functies.
Het zal de volgende functies bevatten:
- Groene VIP tag op elke server
- Toegang tot /nickname
- Toegang tot /hat
- Toegang tot TreeAssist
- 27 Pets
- 33 Particles
- 29 Disguises
- Typen in kleur op signs
- Typen in kleur in anvils
- Toegang tot /workbench
- Toegang tot /enderchest
- Verander skulls met het /skull commando
In de toekomst zullen nog meer EULA friendly functies worden toegevoegd. Mogelijk starten we een VIP-Only server waarbij alleen mensen die de donatie hebben gedaan toegang krijgen tot een exclusieve gamemode.
We hopen deze rank zoveel mogelijk uit te kunnen breiden. Het maakt niet uit op welk moment je de rank neemt, je zult ten alle tijden meegenieten van de nieuwe functies. De rank zal beschikbaar zijn als de server heropend op http://winkel.hauntedmc.nl.
Werelden
Een van de meest gestelde vragen was welke servers/mappen precies resetten en welke survival server er nou precies blijft.
Hier kunnen wij nu een duidelijk antwoord op geven. In principe zal geen een map gaan resetten. Voor survival komen we in de problemen met de claim plugin. We kunnen meerdere mappen in combinatie met claims niet op 1 survival server combineren. We lopen simpelweg tegen de beperkingen van de claim plugin op.
We gaan met zekerheid de survival1 server hosten. Mogelijk komt daar nog de survival2 server als extra server bij. Survival3 zal helaas volledig komen te vervallen.
Statistieken en currencies zullen niet gereset worden op alle servers die overgaan.
Dit bericht kan gedurende de dag geëdit worden met nieuwe informatie. Houd het topic dus in de gaten.
Mvg Remy & Staff
Minder mensen op hauntedHet slot terug naar 300 voor de hele server??? whaat dan is dat wel heeul snel gedaalt maar waarom is dat zo gedaald?
nee je kan veel mindervip is gewoon soort legend met sommige dingen van supreme.