Account geblokkeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

colinmeinema

Niet Verified
3 aug 2014
48
12
119
23
Mijn main account ( Strafinq_ aka Colinmeinema ) is geblokkeerd. Ik kan er dus niet meer op. Ik heb op dit account God gekocht. Mijn vraag hierbij is: Ik ga waarschijnlijk een nieuw account kopen, kan ik mijn rank over laten zetten op dat nieuwe account? ( Account naam moet ik nog verzinnen en aanmaken maar dat vertel ik binnenkort met een nieuw topic als het kan. )
Mvg

Colin
 

colinmeinema

Niet Verified
3 aug 2014
48
12
119
23
Waarom is die geblokkeerd D:
Je weet wel Colin ( Ik ben Damon ) waarvan dit account is, heeft dus zijn email veranderd. Maar omdat ik geen contact meer met hem heb kan ik ook niet vragen wat zijn nieuwe is. Ik heb ook al geprobeerd het zelf te veranderen maar dat werkt allemaal niet.
( Ik heb het niet gahackt hoor, maar heb zijn account vroeger gekregen toen we nog elkaar zagen en spreekten enz )
Mvg

Colin
 

colinmeinema

Niet Verified
3 aug 2014
48
12
119
23
Je rank overzetten van het ene naar het andere account zal lastig gaan, aangezien de ranks d.m.v. buycraft worden overgezet naar de server. Misschien kunnen de Admins iets voor je betekenen.
Dat hoop ik inderdaad, ik zou het natuurlijk echt waarderen
 

Haunted-Mc

Niet Verified
24 sep 2015
0
1
32
Mijn main account ( Strafinq_ aka Colinmeinema ) is geblokkeerd. Ik kan er dus niet meer op. Ik heb op dit account God gekocht. Mijn vraag hierbij is: Ik ga waarschijnlijk een nieuw account kopen, kan ik mijn rank over laten zetten op dat nieuwe account? ( Account naam moet ik nog verzinnen en aanmaken maar dat vertel ik binnenkort met een nieuw topic als het kan. )
Mvg

Colin
Best triest eerlijk gezegd
 

_RoboSupahGoat_

Niet Verified
15 aug 2015
16
2
104
21
Top! (Late Reactie I know);)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.