Achillesveen (getpglitcht)??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
ze hebben gtp glitch en via de binnenkant (denk ik) het gat gemaat met creepereggs

SirCasanova

Niet Verified
19 jun 2015
205
47
164
27
Jonge je faction is geraid, geen Tp glitch aangezien ook een Moderator eraan mee deed. Dus je Faction is raidable en je had al die tijd geen gelijk. Comprender..

Rohied

Niet Verified
6 apr 2015
130
6
94
34
Dat hebben ze ook bij mijn base gedaan vies trucje van de moderator had het niet verwacht en vervolgens band hij me terwijl Onse f hem rekte maar ja ik stop hierbij denk ik dit heeft me wel geraakt als iedereen zegt dat ik hacks hebt terwijl ik die niet hebt dan is het meteen ban ook als ik de moderator kill is het meteen hacks of als ik iemand kill zonder armor in 1 klap dan is het ook meteen hacks maar ja einde factions @Stevenn nog bedankt voor alles!
Maybe i ll return back

realravi

Niet Verified
16 mei 2015
29
2
67
@Rohied, het leukste is, Ze hebben niet eens onze Hoofdbase, maar laat ze maar denken dat ze de 'buit' hebben.

Rohied

Niet Verified
6 apr 2015
130
6
94
34
@realravi Ja duidelijk xray of de mod heeft ze er binnen geaccepteerd echt jammer dit dit verpest de server weer logisch dat mensen stoppen eerlijk is eerlijk ik ben niet zo dom om geld uit tegeven aan de server en dan hacken dat is gwn dom maar die mod geloofd alles wat z'n ally en truces zegt echt jammer echt jaagt je gewoon van een spel af hoe triest

SirCasanova

Niet Verified
19 jun 2015
205
47
164
27
Boy geen Moderator belachelijk maken, want het is niet makkelijk om een moderator te zijn. Soms maken ze wat fouten maar dat kan gebeuren. Ik heb je gedrag op de server gezien en je lokt pittig mensen uit en zegt nare worden tegen spelers. Dus let ook op je zelf. Ik heb het ook meegemaakt dat bijna heel de server mij hacker noemde. Zolang je niks doet en je echt niet hackt komt het goed tenzij het zo erg word dat je word Permbanned voor altijd zoals ik heb mee gemaakt lol

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Rohied, ik heb het jou duidelijk laten zien, door middel van video's, dat jij hacks hebt zitten gebruiken.

Als jij denkt dat ik jou heb gebannen vanwege mijn truces en ally's op factions, zit jij dus dik verkeerd.

Ik heb dat stukje van je base gevonden, Doordat PVPGamble daar afk stond, kon zijn name-tag volgen. Om je base heen zitten zoveel airpockets, erg makkelijk om te creeper eggen.

Van mij mag je best vertrekken, we hebben liever ook geen hackers op de server.

Rohied

Niet Verified
6 apr 2015
130
6
94
34
Rohied, ik heb het jou duidelijk laten zien, door middel van video's, dat jij hacks hebt zitten gebruiken.

Als jij denkt dat ik jou heb gebannen vanwege mijn truces en ally's op factions, zit jij dus dik verkeerd.

Ik heb dat stukje van je base gevonden, Doordat PVPGamble daar afk stond, kon zijn name-tag volgen. Om je base heen zitten zoveel airpockets, erg makkelijk om te creeper eggen.

Van mij mag je best vertrekken, we hebben liever ook geen hackers op de server.
Nog maals IK BEN GEEN HACKER!
Ik snap wel dat het misschien erop leek maar ik spreek de waarheid ik ben geen hacker ik ben niet zo dom om dat tegen een moderator hacks te gebruiken ik denk dat dat wel logisch is misschien zit je fout maar je zag zelf dat ik geen anti knockback had ik werdt in een hoek geslagen en ik had max out prof 4 aan dat doet bij mij niks

Rohied

Niet Verified
6 apr 2015
130
6
94
34
@Stevenn dat je dat zegt verklaart het wel hoe je binnen bent gekomen alleen dat ik 3 maanden heb een verkorting zou wel fijn zijn ik verheugde de zomervakantie erop en dan krijg ik dit iemand filmp ff dat ik hacks heb terwijl ik die niet heb maar goed en dan kan ik weer spelen wanneer m'n nieuwe school jaar begint

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
Boy geen Moderator belachelijk maken, want het is niet makkelijk om een moderator te zijn. Soms maken ze wat fouten maar dat kan gebeuren. Ik heb je gedrag op de server gezien en je lokt pittig mensen uit en zegt nare worden tegen spelers. Dus let ook op je zelf. Ik heb het ook meegemaakt dat bijna heel de server mij hacker noemde. Zolang je niks doet en je echt niet hackt komt het goed tenzij het zo erg word dat je word Permbanned voor altijd zoals ik heb mee gemaakt lol
Jij was toch banned ?

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Zou ik mogen vragen waarom jij een verkorting op je ban zou mogen, als je zegt dat:

- Ik heb spel verpest
- Door mij mensen stoppen met het spel

En, Als je iemand slaat met de hand, ook al heb je prot 4 aan, krijg je knockback.

Rohied

Niet Verified
6 apr 2015
130
6
94
34
Zou ik mogen vragen waarom jij een verkorting op je ban zou mogen, als je zegt dat:

- Ik heb spel verpest
- Door mij mensen stoppen met het spel

En, Als je iemand slaat met de hand, ook al heb je prot 4 aan, krijg je knockback.
Nee ik zeg niet dat jij het verpest maar door zulke dingen weetje er moet steeds komen dat het aangeeft of die gene een hack geeft en dat kan ja want in dat filmpje kreeg ik knockback en mensen zijden ik stop omdat de staff slecht wordt niet uiterekend jij maar dankjewel dat je nog met me praat daar wel m'n complimenten voor je praat rustig met de spelers dat is fijn alleen dat ik baal van de ban ik heb over 2 weken vakantie ik verheugde me er zo op nou is m'n hele vakantie verpest ..

naffiekuijt

Niet Verified
19 dec 2014
51
8
99
22
Nog maals IK BEN GEEN HACKER!
Ik snap wel dat het misschien erop leek maar ik spreek de waarheid ik ben geen hacker ik ben niet zo dom om dat tegen een moderator hacks te gebruiken ik denk dat dat wel logisch is misschien zit je fout maar je zag zelf dat ik geen anti knockback had ik werdt in een hoek geslagen en ik had max out prof 4 aan dat doet bij mij niks
Lionel je kan zeggen dat ik noob ben omdat je me rekt met je "Teampje" Maar ik ben toch wel slimgenoeg om te zien dat jij in Warzone anti kb gebruikte en bij de raid van T1m zag ik toch duidelijk kill aura vriend

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
We raken nogal off-topic.

Verdere discussies graag via een conversatie voeren, als het niet over de base van Achillesveen gaat.

Ik zal de posts verwijderen als we nog zo doorgaan

Rohied

Niet Verified
6 apr 2015
130
6
94
34
Lionel je kan zeggen dat ik noob ben omdat je me rekt met je "Teampje" Maar ik ben toch wel slimgenoeg om te zien dat jij in Warzone anti kb gebruikte en bij de raid van T1m zag ik toch duidelijk kill aura vriend
Vergeet niet he mensen maken daar fouten in er zij. 2 accounts awesmenlgames en awesomnlslayer dus mensen zeggen dat awesomnlslayer hackt maar misschien is dat wel awesmenlgames

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Als wij nu ( stel dat 't zo is, ) hebben getp-glitched, Wrm zouden wij nu ban krijgen als jij 't vroeger maar steeds deed en niet banned werd ? ^^ En je airpokcets waren 't grootste fail aan je base. Niets is unraidable denk eraan.
En we zijn schuin gegaan met creeper eggs, ff ter info ;)

naffiekuijt

Niet Verified
19 dec 2014
51
8
99
22
Vergeet niet he mensen maken daar fouten in er zij. 2 accounts awesmenlgames en awesomnlslayer dus mensen zeggen dat awesomnlslayer hackt maar misschien is dat wel awesmenlgames
Ik zie het verschil tussen een god acount en een normaal acount echt wel

Status
Niet open voor verdere reacties.