Nog maals IK BEN GEEN HACKER!Rohied, ik heb het jou duidelijk laten zien, door middel van video's, dat jij hacks hebt zitten gebruiken.
Als jij denkt dat ik jou heb gebannen vanwege mijn truces en ally's op factions, zit jij dus dik verkeerd.
Ik heb dat stukje van je base gevonden, Doordat PVPGamble daar afk stond, kon zijn name-tag volgen. Om je base heen zitten zoveel airpockets, erg makkelijk om te creeper eggen.
Van mij mag je best vertrekken, we hebben liever ook geen hackers op de server.
Jij was toch banned ?Boy geen Moderator belachelijk maken, want het is niet makkelijk om een moderator te zijn. Soms maken ze wat fouten maar dat kan gebeuren. Ik heb je gedrag op de server gezien en je lokt pittig mensen uit en zegt nare worden tegen spelers. Dus let ook op je zelf. Ik heb het ook meegemaakt dat bijna heel de server mij hacker noemde. Zolang je niks doet en je echt niet hackt komt het goed tenzij het zo erg word dat je word Permbanned voor altijd zoals ik heb mee gemaakt lol
Nee ik zeg niet dat jij het verpest maar door zulke dingen weetje er moet steeds komen dat het aangeeft of die gene een hack geeft en dat kan ja want in dat filmpje kreeg ik knockback en mensen zijden ik stop omdat de staff slecht wordt niet uiterekend jij maar dankjewel dat je nog met me praat daar wel m'n complimenten voor je praat rustig met de spelers dat is fijn alleen dat ik baal van de ban ik heb over 2 weken vakantie ik verheugde me er zo op nou is m'n hele vakantie verpest ..Zou ik mogen vragen waarom jij een verkorting op je ban zou mogen, als je zegt dat:
- Ik heb spel verpest
- Door mij mensen stoppen met het spel
En, Als je iemand slaat met de hand, ook al heb je prot 4 aan, krijg je knockback.
Lionel je kan zeggen dat ik noob ben omdat je me rekt met je "Teampje" Maar ik ben toch wel slimgenoeg om te zien dat jij in Warzone anti kb gebruikte en bij de raid van T1m zag ik toch duidelijk kill aura vriendNog maals IK BEN GEEN HACKER!
Ik snap wel dat het misschien erop leek maar ik spreek de waarheid ik ben geen hacker ik ben niet zo dom om dat tegen een moderator hacks te gebruiken ik denk dat dat wel logisch is misschien zit je fout maar je zag zelf dat ik geen anti knockback had ik werdt in een hoek geslagen en ik had max out prof 4 aan dat doet bij mij niks
Vergeet niet he mensen maken daar fouten in er zij. 2 accounts awesmenlgames en awesomnlslayer dus mensen zeggen dat awesomnlslayer hackt maar misschien is dat wel awesmenlgamesLionel je kan zeggen dat ik noob ben omdat je me rekt met je "Teampje" Maar ik ben toch wel slimgenoeg om te zien dat jij in Warzone anti kb gebruikte en bij de raid van T1m zag ik toch duidelijk kill aura vriend
Ik zie het verschil tussen een god acount en een normaal acount echt welVergeet niet he mensen maken daar fouten in er zij. 2 accounts awesmenlgames en awesomnlslayer dus mensen zeggen dat awesomnlslayer hackt maar misschien is dat wel awesmenlgames