Rohied was Awesomnlslayer? ^^ Als dat zo is, lekker dat die banned is ! BAM ! Get r3kt son. als 't niet zo is, nou, jammer.
Dat is die ^Rohied was Awesomnlslayer? ^^ Als dat zo is, lekker dat die banned is ! BAM ! Get r3kt son. als 't niet zo is, nou, jammer.
Je jankt gewoon omdat je gebanned dit heeft niks met dit topic te makenNee ik zeg niet dat jij het verpest maar door zulke dingen weetje er moet steeds komen dat het aangeeft of die gene een hack geeft en dat kan ja want in dat filmpje kreeg ik knockback en mensen zijden ik stop omdat de staff slecht wordt niet uiterekend jij maar dankjewel dat je nog met me praat daar wel m'n complimenten voor je praat rustig met de spelers dat is fijn alleen dat ik baal van de ban ik heb over 2 weken vakantie ik verheugde me er zo op nou is m'n hele vakantie verpest ..
Lekker ryan #teamjostieAls wij nu ( stel dat 't zo is, ) hebben getp-glitched, Wrm zouden wij nu ban krijgen als jij 't vroeger maar steeds deed en niet banned werd ? ^^ En je airpokcets waren 't grootste fail aan je base. Niets is unraidable denk eraan.
En we zijn schuin gegaan met creeper eggs, ff ter info ;)
Had 3000 tokens verspild aan 10 Ceggs voor dat shit raid.. XDLekker ryan #teamjostie
Als je hebt zitten tp glitchen krijg je ban. Ook al doe je het bij iemand die dat zelf ook heeft gedaan. Dit is hetzelfde als: jij hebt vroeger gehackt dus mogen wij ook hacken snapje? Tis gwn regels overtreden :p dit is geen verdenking maar een antwoord op die reactieAls wij nu ( stel dat 't zo is, ) hebben getp-glitched, Wrm zouden wij nu ban krijgen als jij 't vroeger maar steeds deed en niet banned werd ? ^^ En je airpokcets waren 't grootste fail aan je base. Niets is unraidable denk eraan.
En we zijn schuin gegaan met creeper eggs, ff ter info ;)
dus julie zijn binnen geraakt met geluk???We hbben niet getpglitced, om 't duidelijk uit te leggen, ik had een creeper egg geplaatst, en er was faction lagg, en omdat die creeper verkeerd zat ( door water stroom ) liet ik die afgaan en die ging richting de obby base, en 2 blokken verdwenen, hoe dat kwam heb ik geen idee. Maar ik snap je punt ;) En er is geen bewijs anyways lol. net zoals Harmen
Zo kan je het zien ja :)dus julie zijn binnen geraakt met geluk???
of zie ik het verkeer?
kijk naar vorig topic@Harmen je kan echt niet tegen je verlies ofzo doe eens normaal, ze hebben je geraid, jij gaat zielig doen, klaar.
@Stevenn dat je dat zegt verklaart het wel hoe je binnen bent gekomen alleen dat ik 3 maanden heb een verkorting zou wel fijn zijn ik verheugde de zomervakantie erop en dan krijg ik dit iemand filmp ff dat ik hacks heb terwijl ik die niet heb maar goed en dan kan ik weer spelen wanneer m'n nieuwe school jaar begint
Vraag jij dan 3 maanden ban met je just a game ik heb veel geld betaald en die server en dan band die @zstevenn mij dood leuk hij heeft me sws geband omdat we enemy zijn naikie zij tegen hem dat hij mij moest bannen ik had het hele gevecht knockback 1 x niet door lagg waarschijnlijk meteen 3 maandenSerieus? Verpest....?
Just a game, just a game
Je hackt, geef het op dit helpt juist niet. En als jij gaat hacken met god, je eigen probleem.Vraag jij dan 3 maanden ban met je just a game ik heb veel geld betaald en die server en dan band die @zstevenn mij dood leuk hij heeft me sws geband omdat we enemy zijn naikie zij tegen hem dat hij mij moest bannen ik had het hele gevecht knockback 1 x niet door lagg waarschijnlijk meteen 3 maanden
Juist ja hacken met god? De logica ik ben niet dom ik hack niet ik heb geen killaura geen antiknockback ik heb niks ik ga niet zeggen ik heb hacks want dan lieg ik ik heb geen hacks .. Ik kreeg 1x geen knockback dat kan door lagg want bij mij spacede m'n beeld kijk maar toen ik die gapp at ik kon naikie niet slaan ik sloeg 5x mis ik lieg echt niet @Stevenn luister pls naar meJe hackt, geef het op dit helpt juist niet. En als jij gaat hacken met god, je eigen probleem.
awwh lionel is saddJuist ja hacken met god? De logica ik ben niet dom ik hack niet ik heb geen killaura geen antiknockback ik heb niks ik ga niet zeggen ik heb hacks want dan lieg ik ik heb geen hacks .. Ik kreeg 1x geen knockback dat kan door lagg want bij mij spacede m'n beeld kijk maar toen ik die gapp at ik kon naikie niet slaan ik sloeg 5x mis ik lieg echt niet @Stevenn luister pls naar me
#ikwilunban:)Boy geen Moderator belachelijk maken, want het is niet makkelijk om een moderator te zijn. Soms maken ze wat fouten maar dat kan gebeuren. Ik heb je gedrag op de server gezien en je lokt pittig mensen uit en zegt nare worden tegen spelers. Dus let ook op je zelf. Ik heb het ook meegemaakt dat bijna heel de server mij hacker noemde. Zolang je niks doet en je echt niet hackt komt het goed tenzij het zo erg word dat je word Permbanned voor altijd zoals ik heb mee gemaakt lol