Jim, niet nice talk doen nu.Thx, ik moet eerlijk zeggen het was moeilijk om de base te raiden. Het duurde best lang (weet niet meer precies hoelang)
Jij en Ryan gaven het op, ik zei toch, na eten als ik terugkom rek ik hun base XD
Jim, niet nice talk doen nu.Thx, ik moet eerlijk zeggen het was moeilijk om de base te raiden. Het duurde best lang (weet niet meer precies hoelang)
Ik ging door, al zei ik 't. Maar dankzij jou resources gaf 't mij ook moed om door te doen nub ^^ Zonder mij aren jullie niets haha. En @Harmen Respect dat je er mee leeft. Mensen zouden ragen ^^Jim, niet nice talk doen nu.
Jij en Ryan gaven het op, ik zei toch, na eten als ik terugkom rek ik hun base XD
Nee hoor ik rage alleen een beetje, omdat het zo lang duurdeJim, niet nice talk doen nu.
Ik vind helemaal mooi xDGg boys! ijsje nemen om het te vieren?
Wij zijn hard to raid, niet alleen omdat je er moeilijk inkomt. Nee omdat we al onze stuff dan al meteen verplaatst hebben. 2 dagen geleden kwam teacher in onze f. Nu hebben we al bijna nieuwe base :)
Maar GG guys
harmen dit vind ik respectvol, dankjewel.Gefeliciteerd ! Jullie hebben op eerlijke
Manier binnen zien te komen GG !
Darkstriders had ik niet verwacht !
@Stevenn