Achillesveen raidparty!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Thx, ik moet eerlijk zeggen het was moeilijk om de base te raiden. Het duurde best lang (weet niet meer precies hoelang)
Jim, niet nice talk doen nu.

Jij en Ryan gaven het op, ik zei toch, na eten als ik terugkom rek ik hun base XD

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Jim, niet nice talk doen nu.

Jij en Ryan gaven het op, ik zei toch, na eten als ik terugkom rek ik hun base XD
Ik ging door, al zei ik 't. Maar dankzij jou resources gaf 't mij ook moed om door te doen nub ^^ Zonder mij aren jullie niets haha. En @Harmen Respect dat je er mee leeft. Mensen zouden ragen ^^

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Wij zijn hard to raid, niet alleen omdat je er moeilijk inkomt. Nee omdat we al onze stuff dan al meteen verplaatst hebben. 2 dagen geleden kwam teacher in onze f. Nu hebben we al bijna nieuwe base :)
Maar GG guys

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Wij hebben altijd 2 bases op voorhand hehe. Als we weten dat iemand ene home dichtbij heeft, of als we zien dat iemand dichtbij is, verplaatsen we alles, en doen alsof we daar nog ' leven ' ^^

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Wij zijn hard to raid, niet alleen omdat je er moeilijk inkomt. Nee omdat we al onze stuff dan al meteen verplaatst hebben. 2 dagen geleden kwam teacher in onze f. Nu hebben we al bijna nieuwe base :)
Maar GG guys

It's done, 100 stacks oby verzameld in 2 dagen XD het hele plan opgesteld en de base ziet er fabulous uit :D

Status
Niet open voor verdere reacties.